مراحل قانون جذب عشق

يکشنبه 3 اسفند 1399
1:10
محمد

در قانون جذب عشق قسمت اول، به مفهوم قانون جذب عشق چیست پرداختیم و نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم. در قانون جذب عشق و مبحث روابط این مسئله مطرح میشود که ما خودمان، چقدر خودمان را دوست داریم؟

چون جهان بیرون آینه درون است. این مسئله ای است که ممکن است تاکنون زیاد به آن فکر نکرده باشیم.

جهان بیرون آینه درون است یعنی هر چیزی که درون من است من همان را در بیرون خود میبینم. اگر من درون خودم فکر کنم جذاب نیستم، بیرون هم راه میروم یکی من را میبیند و میگوید شما جذاب نیستی!

اگر من فکر میکنم فردی شوخ طبع و بامزه هستم، در میان هر جمعی که قرار بگیرم هم یکی از جمع به من میگوید چقدر جذاب و بامزه هستی. هر چیزی که درون من هست من همان را بیرون می بینم.

من باید روی درون خودم کار کنم و از درون، خودم را دوست داشته باشم یعنی درون من این موضوع هست که من امیر شریفی دوست داشتنی هستم، من هر جا میرم نقل مجلس ام، همه من را دوست دارند و …

مهمترین مسئله در بحث روابط این هست که ما خودمان، خودمان را دوست داشته باشیم. پس به یاد داشته باشید قدم اول قانون جذب عشق این است که خودتان را خیلی دوست داشته باشید.

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود که ما در روابط مان شکست بخوریم، فکر کردن به روابط شکست خورده قبلی است.

این مسئله نیز بسیار جالب است که آن قدر به شکست خود فکر میکنیم که سناریویی مانند آن سناریو برایمان پیش می آید. مثلا با یک نفر وارد رابطه می شویم و قرار ازدواج میگذاریم اما یک هفته مانده به تاریخ ازدواج، طرف مقابل ما را ترک میکند. نفر دیگری نیز به همین صورت و نفر بعدی نیز همین طور و نفرات بعدی نیز همین ماجرا … یا شخص به ما خیانت می کند و یا شخص وسط رابطه، عاشق فرد دیگری میشود و ما را ترک میکند و … این اتفاقات مدام کپی پیست و تکرار می شوند.



[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]