تخم نطفه دار طوطی

يکشنبه 2 شهريور 1399
13:44
محمد

فهرست بندی مقاله :

·معرفی پرنده ی طوطی

·تخم نطفه دار چیست ؟

·شراط نگهداری از تخم نطفه دار طوطی

معرفی پرنده ی طوطی

طوطی ها پرندگان رنگارنگی هستند که معمولاً از یک زیستگاه گرم سرچشمه می گیرند. به جنگلهای بارانی ، چمنزارها ، ساواناها ، مناطق نیمه خشک و حتی جزایر نیز تعلق دارند. بیشتر طوطی ها وحشی هستند ، اما انسان ها از مدتها پیش شروع به نگهداری برخی از این گونه ها به عنوان همدم انتخاب کرده اند. امروزه این همراهان شگفت انگیز از ماکیان در حال حاضر در سراسر جهان ، در قلب و خانه های مردم زندگی می کنند. امروزه بیش از 350 گونه طوطی بعلاوه جهش های اضافه شده در دنیا شناخته شده اند.

ها، باله ها، کبوترها، مرغ ها و سایر پرندگان به عنوان همدم انسان ها شناخته و نگهداری می شوند ، اما جایگاه طوطی به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد بین مردم متمایز است.

تخم نطفه دار طوطی چیست؟

زادگاه اصلی و محل زندگی طوطی ها با توجه به نوع گونه آن ها بسیار متافوت است. درکل بیشتر طوطی ها متعلق به مناطق گرمسیر و استوایی هستند. از طرفی به علت محبوبیت بسیار بالای این پرنده در بین مردم سراسر جهان، برخی اقدام به پرورش طوطی و تکثیر تخم نطفه دار طوطی دوست داشتنی پرداخته اند. تخم نطفه دار طوطی در حقیقت تخمی است که اسپرم و تخم در ناحیه شیپور با هم ترکیب شده اند. لازم به ذکر است پرورش و تکثیر طوطی سانان به دو روش سنتی و صنعتی قابل انجام میباشد .

شرایط نگهداری از تخم نطفه دار طوطی :

اگر شرایط رطوبت و دما ایده آل باشد و تمامی موارد رعایت شده باشد به احتمال زیاد تخم نطفه دار طوطی تبدیل به جوجه خواهد شد. مواردی که باعث رشد تخم و تبدیل به جوجه میشود در حوزه تخصصی شامل رعایت کردن و چک کردن عناوین زیر است:

نطفه دار بودن تخم

شکل ظاهری تخم

نگهداری تخم نطفه دار

تمیز کردن و ضد عفونی کردن تخم نطفه دار

دستگاه جوجه کشی

برای بهره گیری و پرسیدن سوالات تخصصی می توانید از مشاوره ما

بهره مند شوید. تمام سوالات تخصصی و ابهامات خود را در انتهای

این مقاله به صورت کامنت بنویسید. و یا اگر دارای اطلاعات تکمیلی

و تخصصی هستید در اختیار دیگر مخاطبین قرار دهید.

خرید تخم نطفه دار:

با توجه به عرضه ی زیاد و نامرغوب این محصول در بازار، به مشتقان این محصول توصیه اکید میشود، حتما این نوع تخم های نطفه دار را از مراکز شناخته شده و با تجربه در این عرصه تهیه کنند. شرکت تخم نطفه دار داتکام ، پیشرو و صاحب نام در فروش این محصول در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برای تهیه مرغوب ترین تخم های نطفه دار طوطی و همچنین جهت دریافت راهنمایی برای پرورش و نگهداری با مشاوران و کارشناسان با تجربه شرکت تخم نطفه دار تماس حاصل فرمایید.

منابع :

سایت شرکت تخم نطفه دار داتکام

توضیح کوتاه مقاله:

طوطی پرنده است یا پستاندار؟ آیا می دانید اصالت ذاتی این پرنده های محبوب جزء دسته از پرندگان وحشی است که در مناطق گرمسیر و استوایی زندگی می کردند؟ بشر ، این حیوان وحشی را طی قرن ها ممارست و نگهداری و تبدیل به یک پرنده خانگی کرده است که امروزه از محبوبیت بالایی در جهان برخوردار است. یکی از گزینه هایی که شاید تا به امروز به آن فکر کرده اید پرورش تخم نطفه دار طوطی است. هم برای درآمد زایی و هم برای تبدیل شدن به یک همدم. اگر امروز کنجاو هستید که با این پرنده و یا نحوه نگهداری و یا حتی خرید تخم نطفه دار طوطی آشنا شوید، مقاله زیر را از دست ندهید.در این مقاله به صورت مختصر اطلاعاتی راجع به طوطی و تخم نطفه دار این پرنده محبوب و دوست داشتنی و همچنین طرز تهیه این محصول به صورت مختصر به شما ارائه می گردد.

شماره تماس : 09108436962


[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]