گوشی آیفون,قیمت گوشی آیفون,خرید گوشی آیفون,گوشی اپل,قیمت گوشی اپل

يکشنبه 26 ارديبهشت 1400
15:27
محمد

آیفون هاکان موبایل با تلفن های Android، حتی برای باتجربه ترین کاربران فناوری نیز کمی مشکل در یادگیری وجود دارد. طراحی این گوشی به نحوی است که استفاده آن بسیار آسان است و هنگام کار کردن با تاچ آن دچار مشکل نخواهید شد. برای اطلاع بیشتر می توانید تماس تلفنی داشته باشید و یا از طریق Whatsapp با بازرگانی سیب در ارتباط باشید. گوشیهای اپل امکانات بسیاری دارند که کار را برای استفادهکنندگان آسان کرده است، اما متاسفانه بیشتر این امکانات در کشور ما قابل دسترس نیست و به جای آسانی کار با این گوشی را بسیار سخت کرده است و نمیتوان به بخش زیادی از امکانات آیفون دسترسی پیدا کرد. با انتقال به برنامه ها و فروشگاه برنامه اپل استور، آیفون اولین پلتفرمی است که بیشتر توسعه دهندگان برنامه های خود را قبل از هر جای دیگر راه اندازی کرده اند و این به نوبه خود به بالا بردن قیمت موبایل اپل ایفون کمک می کند.

در قسمت جلوی گوشی ۱ دوربین Face Time با کیفیت HD قرار داده شده بود. در صفحه نمایش آیفون ایکس نقطه حساس به سفیدی نور محیط قرار داده شده تا گوشی با شرایط نوری محیطی که از آن استفاده میکنید، هماهنگ شود و تراز سفیدی صفحه نمایش را به صورت خودکار تغییر دهد. در ادامه با ما همراه باشید. برند مشهور و جهانی اپل، حاصل زحمات استیو جابز به همراه چند شریک کاری خود است که شروع فعالیت های خود را از ساخت کامپیوتر شروع کردند و پس از فراز و نشیب های بسیار، در این زمینه بسیار خوش درخشیدند. برای پی بردن به پاسخ این سوال تنها کافی است شماره سریال دستگاه خود را در بخش Check Coverage سایت اپل وارد کنید و از آکبند بودن آن اطمینان حاصل فرمائید. یکی از مزایای اصلی اپل که سالهاست منجر به بالا بردن آمار خرید و فروش گوشی ایفون شده، سهولت استفاده از آن ها است. یکی از مهمترین سوالهای کاربران به هنگام خرید گوشی موبایل آیفون، این است که چگونه متوجه شویم که محصول مورد نظرمان آکبند و یا دست دوم است؟ این دستگاه که در زمان خود، باریک ترین و نازک ترین گوشی اپل بود با صفحه نمایش 4اینچی و پوشش آلمینیومی، لقب بهترین و خوش دست ترین گوشی دنیا را به خود اختصاص داد.

تقریبا همه ی ما هم طبق یک قانون نانوشته، در هنگام خریدیک گوشی هوشمند جدید سعی می کنیم تا با توجه به بودجه ی خود، بهترین و با کیفیت ترین محصول موجود را انتخاب کنیم. نسبت به تراشههای مرسوم، فضای کمتری اشغال میکند و از لحاظ فیزیکی با کوتاه شدن فواصل، انتشار سیگنالها سریعتر صورت میپذیرد. فروشگاه اختصاصی مربوط به این سیستمعامل بانام اَپ استور App Store بر روی تمامی گجتهای شرکت اپل وجود دارد و تمامی نرمافزارهای مورد نیاز این سیستمعامل را فراهم میکند. صفحه نمایش آیفون x با رزولوشن ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵، اختلاف را با پرچمداران دنیای اندروید به حداقل رسانده است. البته ریپک بودن گوشی به خودی خود نمیتواند علت عدم کیفیت آن باشد بلکه این نوع گوشی قیمت پایینتری دارد و نباید با قیمت کالای غیر ریپک خرید و فروش شود. البته ناگفته نماند که داستان افتادن سیب بر روی سر نیوتن و کشف قانون جاذبه نیز در این انتخاب بی تأثیر نبوده است. تنها مزایای این مدل، ارزان بودن آن نسبت به سری های قبلی بوده است.

اگر قصد خرید گوشی آیفون دارید اما هنوز در انتخاب آن شک دارید، دلایل زیر می تواند به شما کمک کند. گوشیهای آیفون همیشه در لیست کالاهای لوکس قرار داشتند و قیمت گرانی دارند، اما هر گرانی بیدلیل نیست. از کجا بفهمیم ایفون ریفربیش نیست؟ محصولی که دیگر تکیه ی اصلی آن بر روی سنسور تشخیص اثر انگشت نیست و درعوض از سنسور تشخیص چهره بهره می برد. آیفون ریفربیش به محصولی گفته میشود که خریدار پس از تهیه آن، متوجه وجود نقص فنی در دستگاه شده است و آن را به فروشگاه مرجوع کرده است. اندازه آن 5.8 اینچ بوده و تراکمی در حدود 458 پیکسل را در هر اینچ در خود جا داده است. اهمیت زیاد این امر موجب شده تا شرکتهای زیادی که حتی در این زمینه فعالیت نداشتند به عرضهی گوشی روی بیاورند؛ زیرا بازار گوشی موبایل به خصوص خرید گوشی آیفون در بین طرفداران آن یکی از داغترین بازارهاست که همواره مورد توجه قرار دارد. سپتامبر یکی از جذابترین ماههای سال برای علاقهمندان دنیای فناوری بهشمار میآید به همین خاطر در سال 2019 سری جدیدی از گوشی های اپل پا به بازار گذاشته است که خواهان بسیاری دارد. اما استفاده از آیفون ها ساده بوده و مدل آن ها از سال 2007 کم و بیش ثابت مانده است.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]