ضد عفونی مکان‌های عمومی با مه ساز و مه پاش صنعتی

چهارشنبه 16 تير 1400
15:55
محمد

ضد عفونی کردن مکان های عمومی

مکان های عمومی که در آن احتمالا با افراد زیادی نیز سروکار دارید، برای اینکه خطر ابتلاء به ویروس کرونا را به حداقل برسانید، به توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت و نظافت بهتر و ضدعفونی کردن محیط کار و زندگیمان باید بیشتر توجه کنیم.

بدینگونه علاوه بر محافظت از خودتان، احتمال انتقال ویروس از محیط بیرون به خانه و همسر و کودکان‌تان را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.

دستورالعمل‌های آماده‌سازی محل کار عبارتند از:

سطوح (مثل میزهای کنفرانس، میزهای کار) و وسایل (مثل تلفن، صفحه کلید) باید مرتباً با مواد ضدعفونی تمیز شوند. اگر در منطقه کار شما ویروس کرونا یا بیماری های واگیردار شیوع پیدا کرده،باید با ضدعفونی کردن محیط توسط مواد vt6 و دستگاهای فوگر یا همان مه پاش انجام شود،تا با این روش راهکاری برای ادامه فعالیت سازمان شما و در عین حال حفظ سلامت همکاران‌تان باشد.

مواد ضدعفونی vt6 چیست

پراستیک اسید عامل اکسیدکننده بالقوه متشکل از هیدروژن پراکساید و استیک اسید است که بسادگی در آب حل شده و به فرآورده های جانبی غیررسمی و بی خطر_آب استیک اسید و اکسیژن _تجزیه میشوند که مکانیزم عمل پراستیک اسید اکسیداسیون میباشد.در واقع این ماده غشای بیرونی سلول های باکتریایی،اندوسپورها،مخمرها،اسپورهای کپک و ساختارمرکزی ویروس را اکسید کرده و به این ترتیب عمل ضدعفونی را انجام میدهد.این ترکیب بسیار ایمن است و بعلت نداشتن باقیمانده خطرناک به عنوان یک ضدعفونی کننده بدون نیاز به آبکشی از طرف FDA مورد تایید قرار گرفته است.این محصول بروی انواع میکروارگانیسم ها همچون باکتری ها،قارچ ها،کپک ها،مخمرها و ویروسها موثر میباشد.

شرکت توانکاران الوند با توجه به داشتن دستگاهای مکانیزه و فوگرهای حرفه ی تجربه بسیار مهمی در این عرصه دارا میباشد و همین امر باعث شده است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یکی از چندین مشتری مهم این شرکت بابت ضدعفونی هواپیما و فرودگاه باشد.

منبع: https://tavankaran.ir/



[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]