تجربه یک روز خوب در آرایشگاه آس تهرانپارس

يکشنبه 20 تير 1400
15:34
محمد

آرایشگاه‌های مردانه سنتی، همیشه به صورت یک مغازه کوچک یا بزرگ با درب شیشه ای هستند که بسته به شرایط آرایشگاه یک یا چند میز و آرایشگر در آن منتظر شما هستند. همه ما تجربه انتظار روی صندلی‌های دور آرایشگاه برای رسیدن نوبت را داریم و اکثرا حس خوبی برای زمانی که سپری کرده ایم نداریم.


اما من به توصیه یکی از دوستانم، با آرایشگاه جدیدی آشنا شدم که اصلا شبیه آرایشگاه مردانه سنتی نیست. برای مراجعه به این آرایشگاه حتما باید وقت قبلی رزرو کنید یا حداقل با تلفن قبل از مراجعه هماهنگی لازم را انجام دهید. وقت مراجعه به آرایشگاه نیازی به نگرانی در مورد جای پارک به خصوص در منطقه پرتردد فلکه اول ترانپارس ندارید و پس از هماهنگی درب پارکینگ برای شما باز شده و خودرو خود را در پارکینگ اختصاصی آرایشگاه پارک میکنید.

آرایشگاه تهرانپارس یک سالن به تمام معنا VIP است و به محض ورود از حضور در محیط آرایشگاه لذت خواهید برد. اگر اهل مدل‌های اسپرت باشید، منشی آرایشگاه شما را به سمت سالن شماره 1 و اگر اهل استایل رسمی هستید شما را به سالن شماره 2 راهنمایی میکنند.

البته سالن آرایشگاه کودک آس هم با دکور زیبای خود و نوع طراحی منحصر به فرد سالن توجه من را به شدت جلب کرد.

سالن شماره 2 که به سالن VIP داماد هم معروف است یک سالن نسبتا بزرگ با دکور سفید رنگ، با سه صندلی آرایشگاهی است.

تمامی آرایشگرهای آرایشگاه آس از آرایشگرهای متخصص و توانمند هستند و شما بسته به درخواست خود ممکن است در طول مراحل آرایش خود از خدمات چند فرد مختلف استفاده کنید.

استاد کاشانی شخصا در سالن VIP به ارائه خدمات میپردازند و البته به تمام کار هر دو سالن نظارت ویژه ای دارند.

خلاصه، بعد از گپ و گفت کوتاهی زیر تیغ آرایشگر نشستیم و استاد کاشانی دستی به موهای من کشید و نگاه دقیقی به موهای من داشت. نگاه محمد کاشانی به مو برای من بسیار بسیار جالب توجه بود. وقتی به موها دست کشیده و برانداز میکند گویی که آماده خلق یه اثر هنری است. با لذت به مو نگاه میکند و چشم تیزبینی در دیدن حالت و فرم رویش موهای شما دارد.

خلاصه امروز من اگرچه صفایی به مو و صورتم دادم اما روح من هم احساس خوبی را تجربه کرد. احساس حضور در محیطی پاکیزه و راحت، به دور از استرس و تجربه یک اصلاح با کیفیت و به معنای کلمه VIP.




[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]