راهنمای خرید لاستیک برای پراید

جمعه 8 مرداد 1400
2:00
محمد

یکی از مهمترین قسمتهای ماشین "تایر" است که به صورت قیمت لاستیک پراید در اطراف چرخهای ماشین قرار می گیرد. لاستیک اتومبیل نقطه اتصال یک ماشین با تمام ویژگی ها و قابلیت های دینامیکی آن به زمین است. بنابراین بدیهی است که ضعف آن منجر به کاهش جدی عملکرد خودرو خواهد شد و خرید لاستیک با کیفیت مناسب برای حفظ ویژگی های صحیح خودرو بسیار مهم است.


انواع لاستیک پراید

لاستیک ها در انواع مختلفی تولید می شوند. اتومبیل های شهری ، اتومبیل های اسپرت ، کامیون ، اتومبیل های مسابقه ای و سایر کلاس های اتومبیل از لاستیک های مخصوص خود استفاده می کنند.

این لاستیک دارای سه ویژگی عرض ، فاق و قطر است و طبق آنها سازنده خودرو تایر مناسبی را برای یک مدل خودرو اعلام می کند.


قطر لاستیک پراید با توجه به لبه آن 13 اینچ است. همچنین 165 سانتی متر عرض و نسبت آن 65 است.


بنابراین اندازه مناسب لاستیک پراید را می توان به شرح زیر نشان داد: 165 / 65R13


بسته به نوع اتومبیلی که استفاده می کنید ، باید تایر مناسب آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر مکانی که در آن سفر می کنید در بیشتر سال باران و خاک مرطوب دارد ، توصیه می شود از لاستیک های پراید مناسب برای چهار فصل استفاده کنید. اما اگر ترافیک زمینی بیشتری داشته باشید ، لاستیک های تابستانی پراید انتخاب بهتری خواهد بود.


بهترین مارک لاستیکی پراید

شرکت های زیادی در زمینه تولید لاستیک اتومبیل فعالیت دارند و رقابت زیادی برای تولید لاستیک بهتر وجود دارد. لاستیک خوب هنگام رانندگی صدای کمی ایجاد می کند و در حدود 5 سال خشک نمی شود و شکننده نمی شود. چسبندگی در خاک خشک و مرطوب (Dry Grip، Wet Grip) ویژگی دیگری برای تعیین کیفیت لاستیک است. همچنین ، یک لاستیک ارزشمند هندلینگ خوبی برای خودرو ایجاد می کند و در عین حال نرمی خوبی دارد و بازخورد خوبی را از مسیر راننده منتقل می کند.

سرانجام ، پوشش و درجه خوردگی لاستیک اتومبیل اندازه گیری عمر آنهاست. در واقع ، یک لاستیک با عاج بهتر (Wear) می تواند برای مسافت های طولانی تر و طولانی تر استفاده شود.

به دلیل کوچک بودن رینگ پراید ، شرکت هایی که لاستیک های اسپرت تولید می کنند محصولات پراید تولید نمی کنند. بیشتر لاستیک های پراید موجود در بازار که برای پراید مناسب هستند ، بر تولید لاستیک های ارزان قیمت با عمر طولانی و مصرف سوخت پایین تمرکز می کنند.


در میان لاستیک های ایرانی ، بارز تایر ، کویر تایر ، ایران تایر و یزد تایر را می توان برای پراید یافت و در میان لاستیک های خارجی ، محصولات کره جنوبی با مارک های Nexen ، Kumho ، Hancock و Roadstone از نظر پراید غنی تر هستند.


قیمت لاستیک پراید

بسته به مارک تایر ، قیمت متفاوت است. لاستیک های خارجی گرانتر از لاستیک های تولید داخل و تایرهای چینی هستند. در لیست قیمت لاستیک پراید می توانید انواع لاستیک پراید مناسب را مشاهده کرده و از قیمت مطلع شوید.



[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]