مودم جیبی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

شنبه 9 مرداد 1400
1:51
محمد

امروزه مودم جیبی یا مودم 4G که مودم اسلات سیم کارت نیز نامیده می شود ، بسیار محبوب است. به دنبال پیشرفت های فنی ، آگاهی از محصولات جدیدی که می توانند زندگی ما را بهبود ببخشند ، مهم است. WiFi جیبی یا مودم جیبی یکی از آنهاست. در گذشته ما برای ارسال نامه حامل کبوتر می فرستادیم ، اما امروز ما کف دست خود را داریم و می توانیم از آن برای موارد مختلف استفاده کنیم.

بنابراین باید چند نکته در مورد مودم جیبی یاد بگیریم. ما همچنین باید بدانیم که چگونه از آن استفاده کنیم ، همچنین مزایا و چگونگی یافتن بهترین اینترنت قابل حمل در بازار را بدانیم. باید بدانیم که یک مودم جیبی بسیار مفید است و اگر مسافرت برویم یا اتصال به تلفن ثابت در محل کارمان بد باشد ، یا حتی اگر تلفن ثابت نداشته باشیم ، با استفاده از مودم 4G به اینترنت متصل خواهیم شد.

یک مودم 4G که از طریق سیم کارت فعال می شود یک انتخاب بسیار هوشمندانه است. به همین دلیل فروشگاه آنلاین Pasak تصمیم گرفت اطلاعاتی در مورد مودم جیبی ارائه دهد.

مودم جیبی چیست؟

مودم جیبی وسیله ای بسیار کوچک و سبک است که در کف دست شما قرار دارد و اینترنت را بین دستگاه های سازگار مانند تلفن های هوشمند ، دوربین های مداربسته از جمله دوربین مداربسته بی سیم ، دوربین مداربسته بی سیم ، اسلات سیم کارت مداربسته ، دوربین ماشین یا رایانه های شخصی متصل می کند.

مودم جیبی چگونه کار می کند؟

مودم Pocket 4G با تبدیل اینترنت 3G یا 4G به یک سیگنال Wi-Fi خصوصی و انتقال آن به دستگاه های مختلف ، اینترنت را برای شما فراهم می کند. بنابراین می تواند به عنوان یک نقطه اتصال Wi-Fi در خانه کار کند و برای استفاده از آن نیازی به نصب کابل و نرم افزار ندارید. شما فقط آن را روشن کرده و از اینترنت استفاده می کنید.

بنابراین برای استفاده از مودم دستی ، به سیم کارت نیاز دارید که اینترنت را به دستگاه های بی سیم مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه های شخصی منتقل کند.

مودم جیبی قابل حمل اتصال باند پهن پرسرعت را فراهم می کند که می تواند به طور همزمان بین 10 کاربر به اشتراک گذاشته شود.

چه کسی به مودم 4G احتیاج دارد؟

مودم جیبی و Wi-Fi قابل حمل یک مورد ایده آل برای کسانی است که به اینترنت بی سیم ، دائمی و تلفن همراه نیاز دارند. شما می توانید یک استاد آنلاین باشید که در حال مسافرت یا تمایل به برقراری ارتباط باشید ، یا می توانید دانشجوی هنر باشید که در خارج از کشور یک پایان نامه انجام می دهد و به یک اینترنت قابل حمل نیاز دارید تا مودم جیبی شما بتواند اینترنت شما را در هر مکان متصل کند.

به همین ترتیب ، اگر در سفر هستید ، ممکن است لازم باشد که با خانه خود در تماس باشید. شاید شما می خواهید با خانواده خود صحبت کنید یا ممکن است در یک سفر کاری باشید و دسترسی به اینترنت برای شما حیاتی است. ما یک مودم جیبی قابل حمل 4G را به شما پیشنهاد می دهیم.

چگونه یک شبکه Wi-Fi قابل حمل است؟

مودم دستی یک شبکه Wi-Fi را به عنوان یک نقطه دسترسی ایجاد می کند و وقتی در محدوده دستگاه هستید ، آنلاین می ماند. مودم جیبی باید کوچک و سبک باشد تا به راحتی در جیب یا کیف شما جا شود.

همچنین ، باتری باید ظرفیت خوبی داشته باشد تا بتوانید مدت طولانی از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، برای شارژ آن باید از پاوربانک نیز استفاده کنید. البته برای تأمین این نیاز ، شرکت های تولیدی شروع به تولید مودم هایی با پاوربانک ها کردند که در یک دستگاه متشکل از ترکیبی از مودم های 4G و پاوربانک ها بود.

مزایای استفاده از Wi-Fi جیبی چیست؟

مودم جیبی مانند جعبه جادویی کوچک پاندورا است. شما نه تنها به اینترنت دائمی متصل هستید ، بلکه بسیاری از دستگاه های دیگر می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. تقریباً در هر جای دنیا می توان از مودم های جیبی استفاده کرد.

فقط باید سیم کارت را عوض کنید. به خاطر داشته باشید که می توانید مودم جیبی بخرید یا اجاره کنید ، اما مهم است که سیم کارت شما در منطقه ای که شما هستید کار کند.

علاوه بر این ، در صورت نیاز به اینترنت هنگام مسافرت ، داشتن مودم جیبی یکی از بهترین گزینه ها است.

انواع مودم های سیم کارت

به طور کلی ، مودم های سیم کارت را می توان در سه دسته ارائه داد:

1. مودم اسلات سیم کارت با باتری داخلی (شامل)

مودم هایی وجود دارند که دارای باتری داخلی هستند و می توان از آنها هنگام مسافرت به محل کار یا دانشگاه استفاده کرد. در حال حاضر ، این مودم ها که به مودم های 4G معروف هستند ، یکی از محبوب ترین مودم ها هستند. این مودم ها از نمایشگر رنگی با عملکرد بالا برخوردار نیستند و دارای باتری های مستقل هستند ، بنابراین عمر باتری آنها طولانی است.

۲. مودم بدون باتری سیم کارت (خانه)

مودم بدون باتری سیم کارت مانند یک مودم ADSL است که می تواند به طور مداوم در خانه استفاده شود و به دلیل اینکه مستقیماً به منبع تغذیه متصل هستند ، نیازی به شارژ باتری نیست. این مودم ها دارای آنتن های قدرتمندتری هستند که سرعت بارگیری و بارگیری را افزایش می دهند . آنها بهتر از مودم های 4G آپلود می کنند.

3. دانگل سیم کارت

دانگل سیم کارت نوعی مودم USB است که از طریق USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود و اینترنت موبایل دریافت شده از سیم کارت را با این دستگاه ها به اشتراک می گذارد. مدل های جدید این کلیدها علاوه بر اشتراک اینترنت تلفن همراه از طریق پورت USB ، قابلیت دسترسی به نقطه دسترسی Wi-Fi را نیز دارند و می توانند اینترنت را روی یک سیستم عامل به اشتراک بگذارند



[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]