انواع شورت لامبادا

شنبه 9 مرداد 1400
23:10
محمد

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که شورت لامبادا برای چه کاری است ، شورت لامبادا چه مزایایی دارد و آیا باید آن را بخرید؟ پس تا پایان مقاله با ما باشید. شلوارک کوتاه لامبادا یکی از شلوارک های نفیس موجود در بازار است و مورد پسند آقایان است. همه خانم ها باید حداقل چند شورت لامبادا در کمد لباس خود در خانه داشته باشند. البته یادتان باشد که نباید این شلوارک ها را به مدت طولانی پوشید.


انواع شورت لامبادا

پوشیدن شورت لامبادا معمولاً برای برانگیختگی جنسی توسط خانم ها است و مورد علاقه آقایان نیز است. شورت لامبادا با قیمت های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسد. این شلوار از محبوب ترین لباس های زیر لامبادا و لباس خواب لامبادا در جهان است ، نام دیگر پیراهن زنانه لامبادا شلوارک ساده توری ، توری ، گیاهی ، لاتکس و لاکونی است و در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شود. در ادامه عکس های مختلفی از انواع شورت های نفیس و لامبادا را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تاریخچه شلوارک

تاریخچه اولین شورت ها به جهل قبل از بشر برمی گردد. مردم آن زمان برای پوشاندن خود دو نوع شورت می پوشیدند. 1- شلوارک از شاخه های بید 2- شورت از برگ درخت موز. (فکر می کنید چطور چنین شلوارکی به شورت لامبادا تبدیل شد؟)


در دوره بعدی ، اولین شورت اختراع شد ، اما به دلیل نقص و عملکرد پایین ، استفاده از آن منسوخ شد. اما از حدود دو قرن پیش ، با پیشرفت جوامع و ایجاد کارخانه های صنعتی ، زمینه پوشاک نیز دستخوش تغییر چشمگیری شده است. در این دوره اولین شلوارک به بازار آمد. شلوارک هایی که امروزه به عنوان شورت کلاسیک یا مادرانه می شناسیم. به تدریج پوشیدن شلوارک در طول روز اجباری شد. سپس کارخانه ها و شرکت های دیگر برای مدل ها و رنگ های جدیدتر با یکدیگر رقابت کردند.


دوران تجمل گرایی

با ورود به دوران تجمل ، رهبران صنعت مد سبک قدیمی خود را کنار گذاشته و زیبایی را در طراحی اولویت می دهند. شورت لامبادا نتیجه این سبک طراحی است.


در مقالات قبلی در مورد انواع شلوارک ، مدل های مختلف و ... صحبت کردیم و توضیح مختصری دادیم. در این مقاله می خواهیم با شلوارک کوتاه یا اصطلاحاً لامبادا آشنا شویم.


شورت لامبادا

در میان انواع شلوارک زنانه ، وقتی از تیپ صحبت می کنیم ، تصویر غیرمعمول و تحریک آمیز با بیشتر افراد همراه است ، اما واقعیت این است که این نوع لباس زیر طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد. این شلوارک تاپ علاوه بر استفاده ، دارای زیرپوش ، شلوارک و بند کوتاه بسیار پیچیده است و جلب توجه می کند.


دو نوع شورت لامبدا در بازار وجود دارد:


تیرکمان بچه گانه - 1

این شورت ها یک نوار بسیار نازک مانند طنابی دارند که دور کمر می پیچد. این مدل نوار الاستیک ضخیم یا ضخیمی ندارد و معمولاً به گونه ای طراحی می شود که فقط اندام تناسلی را می پوشاند و پوشش خاصی در باسن وجود ندارد. پوشیدن این شلوارک زیر لباس مهمانی ظاهری شیک دارد و هیچ اثری از بدن شما باقی نمی گذارد.


رشته G - 2

این مدل شلوارک لامبادا به دلیل تخیل به G معروف شده است. در این مدل شلوارک ، اشکال و بخیه های مختلف مانند گل ، برگ و موارد دیگر. در ناحیه تناسلی و بند استفاده می شود. از درها یا مهره ها برای ایجاد جلوه زیباتر استفاده می شود.


زمان مناسب برای استفاده از این شورت ها:

همانطور که می دانید برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی و همچنین حفظ سلامتی بهتر ، بهتر است از لباس زیر استفاده کنید که دارای پوشش مناسبی باشد تا از جذب یا نفوذ باکتری ها جلوگیری کند. شلوارک کوتاه لامبادا شخصیتی تزئینی دارد و پوشش بسیار کمی دارد. بنابراین ، آنها برای استفاده طولانی مدت یا استفاده به عنوان لباس زیر روزمره مناسب نیستند.


مواد شلوارک:

این شلوارک مانند سایر لباس های زیر دارای مواد مختلفی مانند پنبه ، توری ، بند ناف ، لاتکس و سبزیجات است که محبوب ترین و پرفروش ترین آنها لاتکس ، پوشش گیاهی و پنبه است.



[ بازدید : 236 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]