خرید ملک در آلانیا

سه شنبه 19 مرداد 1400
2:57
محمد

این روزها بازار خرید ملک در الانیا و سرمایه گذاری در بازار املاک این کشور داغ است و بسیاری از سرمایه گذاران و مهاجران به دنبال بهترین گزینه در بین شهرهای مختلف این کشور هستند. در عین حال ، اگر شما یکی از افرادی هستید که به فکر خرید ملک در آلانیا ، ترکیه هستید ، اول از همه انتخاب هوشمندانه خود را تبریک می گویم. آلانیا ، به عنوان یکی از مناطق رو به رشد ترکیه ، نه تنها از نظر املاک ، بلکه از نظر گردشگری ، زیرساخت های شهری ، حمل و نقل و غیره نیز آینده بسیار درخشانی دارد.

https://turkeykhane.com/

آلانیا در کوه های توروس در ساحل جنوبی ترکیه و در منطقه آنتالیا واقع شده است. بودن در این منطقه دارای مزایای زیادی مانند امکانات گردشگری و ورزشی ، منابع آب و برق غنی برای آلانیا است و این منطقه را به مقصدی محبوب برای گردشگران و سرمایه گذاران که قصد خرید ملک در آلانیا دارند تبدیل کرده است.

با وجود همه اینها ، خرید ملک یک تصمیم دشوار است که نیاز به زمان و بررسی دقیق دارد. برای آشنایی با زوایای مختلف خرید خانه در آلانیا ، ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای خرید ملک در آلانیا

همانطور که گفته شد ، خرید خانه در آلانیا به دلیل مزایای زیاد طرفداران زیادی دارد. برخی از مهمترین مزایای آلانیا عبارتند از:

آب و هوا

یکی از مهمترین مواردی که آلانیا به آن شهرت دارد ، آب و هوای دلپذیر و آفتابی در تمام طول سال است. متوسط ​​دما در آلانیا در زمستان حدود 15 درجه سانتیگراد و در تابستان حدود 40 درجه سانتیگراد است. اگر قصد خرید خانه در آلانیا را دارید ، خوب است بدانید که دسامبر تا فوریه سردترین ماه ها است و ژوئن تا سپتامبر گرم ترین ماه ها در این منطقه است ، زیرا اوت اوج گرمای آلانیا است. در ماه های گرم ، آفتابگردان و نسیم خنک و دمای ملایم گردشگران را به آلانیا جذب می کند. با این حال ، در زمستان هوا همچنان برای پیاده روی در فضای باز مناسب است.

فرهنگ و شیوه زندگی

فرهنگ و شیوه زندگی یکی از جذاب ترین بخش ها برای خریداران ملک در آلانیا است. از آنجا که آلانیا مقصدی محبوب برای گردشگران و مهاجران است ، ترکیبی متنوع از فرهنگ های مختلف را می توان در این منطقه مشاهده کرد. ساکنان موقت یا دائم آلانیا افرادی از اروپا ، ایران و روسیه هستند. در عین حال ، مردم ترکیه خود چندین ماه از سال به منطقه می روند تا از آب و هوا و سایر مزایای آلانیا لذت ببرند. بنابراین ، این شهر دارای دو دسته مشترک از امکانات رفاهی به روش سنتی و مدرن است. به عنوان مثال ، در آلانیا می توانید با غذاهای محلی در ترکان لوکانتا یا در رستورانی با منوی بین المللی غذا بخورید ، از موزه ، برج قرمز و قلعه باستانی دیدن کنید یا برای تفریح ​​به اسکی و اسکی بروید.

دویدن و پیاده روی در ساحل آلانیا ، پیک نیک روی رودخانه دیمچای و حتی بازدید از مرکز آلانیا که شامل خیابان آتاتورک با مغازه ها و فروشگاه های بزرگ آن می شود و همچنین رقص و موسیقی سنتی از دیگر جاذبه های آلانیا است.

حمل و نقل آسان و دسترسی هوایی

رسیدن به آلانیا بسیار آسان است ، زیرا دو فرودگاه در این منطقه وجود دارد. فرودگاه بزرگ آنتالیا کمتر از دو ساعت با آلانیا فاصله دارد و پروازهای روزانه را در سراسر جهان ارائه می دهد. فرودگاه گازیپاشا تنها نیم ساعت با ماشین آلانیا فاصله دارد و هزینه های حمل و نقل از این فرودگاه معقول و مقرون به صرفه است. اگر قصد مهاجرت به ترکیه و خرید ملک در آلانیا را دارید ، دیگر نگران اتلاف وقت و هزینه سفر به این منطقه نخواهید بود.

دلایل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آلانیا

بسیاری از مردم در سراسر جهان ، به ویژه ایرانیانی که مایل به خرید ملک در آلانیا هستند ، قصد مهاجرت دائم و اقامت در ترکیه را دارند. برای اخذ اقامت دائم در ترکیه ، ارزش ملک خریداری شده باید بیش از 250،000 دلار باشد و خریدار مجاز به فروش ملک به مدت سه سال پس از اخذ اقامت نیست.

علاوه بر این ، خرید ملک در آلانیا یک راه بسیار مطمئن برای سرمایه گذاری است. در دهه گذشته بازار املاک و مستغلات در آلانیا رشد فوق العاده ای داشته است. ماهانه صدها معامله املاک در منطقه انجام می شود و بازار خریداران ترک و مهاجران خارجی دائماً در گردش است. بنابراین ، نقدینگی زیادی در بازار املاک در آلانیا وجود دارد. با توجه به رشد مداوم این منطقه و رویدادهای زیادی که برای به حداکثر رساندن سود شما از خرید ملک در این منطقه رخ می دهد ، بهتر است چشم اندازی بلند مدت برای سرمایه گذاری در آلانیا به مدت 8 تا 10 سال داشته باشید.

علاوه بر این ، اجاره ملک فرصتی عالی برای کسانی است که می خواهند ملکی در آلانیا بخرند ، اما به دلایل مختلف در حال حاضر نمی توانند در این منطقه زندگی کنند. البته اجاره ملک در آلانیا علاوه بر سود منطقی ، قوانین خاصی نیز دارد. به عنوان مثال ، شما باید اطلاعاتی را در مورد مستاجران در اختیار دولت قرار دهید ، مالیات مذکور را بپردازید و در مورد مسائل دیگر مانند مدیریت ساختمان ، نوسازی و ... می توانید از شرکت هایی که در این مناطق کار می کنند کمک بگیرید.

ارزان ترین محله های آلانیا برای خرید خانه

آلانیا محله های زیادی برای انتخاب دارد ، اما

ملکی در آلانیا ترکیه بخرید و اقامت کنید

برای خرید قانونی ملک در آلانیا ترکیه و اطلاع از شرایط خرید آپارتمان در آلانیا و اخذ اقامت ترکیه ، با دفتر ما در تهران تماس بگیرید تا بهترین پروژه ها در آنکارا را به شما ارائه دهد.

خرید ملک در ترکیه آلانیا

آیا به دنبال سرمایه گذاری مناسب ، ایده آل و مطمئن برای کسب درآمد یا سرمایه گذاری برای اجاره یا سود مناسب و احتمالی از فروش مجدد هستید ، در واقع ترکیه ، برای تحقق بخشیدن و برآوردن نیازها و انتظارات بازار بزرگ املاک و مستغلات به که خوشحال

همچنین ، برنامه شهروندی سرمایه گذاری کشور یکی از مناسب ترین و ارزان ترین درخواست ها و پیشنهادات را در جهان ارائه می دهد.

شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری در کشور همسایه به مدت سه ماه گذرنامه ترکیه بگیرید و همچنین می توانید به راحتی از ظرفیت زیاد آپارتمان ها و ویلاهای مدرن در ساحل استفاده کنید.

شرایط خرید ملک در آلانیا

خرید آپارتمان در آلانیا و اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در ترکیه در این قسمت به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد ، در واقع می توان گفت که ترکیه به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی جذاب و آب و هوای خوب شرایط خوبی دارد. .

علاوه بر این ، مجاورت فاصله به معنای قرار گرفتن در مرز با ایران است و نزدیکی فرهنگ ایران و ترکیه که عمدتاً مسلمان هستند ، مجاورت فرهنگ غذایی و سایر آداب و رسوم مشترک ایران ، شهروندان ایرانی را می خواهید در این کشور سرمایه گذاری کنید

به همین دلایل ، ترکیه شرایط ویژه ای برای سرمایه گذاری و همچنین اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در آلانیا دارد.

آشنایی با ترکیه

ترکیه یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه و اروپا است این کشور زیبا و منحصر به فرد در منطقه بین آسیا و اروپا واقع شده است و به عنوان کشوری بزرگ و مناسب با ارزش مکانی و اقتصادی و همچنین ارزش فرهنگی شناخته می شود.

این کشور از شمال با دریای سیاه روسیه ، از جنوب با دریای مدیترانه و از غرب با گرجستان ، ایران و عراق همسایه است. سوریه در جنوب شرقی ترکیه واقع شده است. زبان رسمی مردم ترکیه ترکی استانبولی است.

با این حال ، افراد سایر کشورها با زبان و گویش از هر نقطه از جهان مانند کردی ، و همچنین گویش های زاز را می توان در آن کشور ذکر کرد. همچنین در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در اقتصاد این کشور بوده ایم و این موضوع منجر به رشد توسعه فناوری و همچنین علم یا مشاغل مختلف شده است.

مهم ترین شهر ترکیه استانبول است. جمعیت آن 20 میلیون نفر است و بنابراین یکی از کلان شهرهای قاره اروپا و آسیا است. ایران شرکت های مختلفی را در این کشور ثبت می کند. این اقدام باعث مبادله کالا و خدمات بین ترکیه و ایران شد. شرکت های ایرانی را تقریباً در همه زمینه های تجاری و بازرگانی این کشور می توان یافت.

سوالات متداول در مورد خرید ملک در آلانیا

چگونه در ترکیه آپارتمان بخریم و اجازه اقامت بگیریم؟

خرید آپارتمان در ترکیه و گرفتن گذرنامه چگونه است؟

نحوه خرید آپارتمان در ترکیه

هزینه خرید آپارتمان در ترکیه

مزایای خرید آپارتمان در ترکیه

مطالعه و تحقیق درباره خرید ملک در ترکیه از زوایای مختلف مورد بحث قرار می گیرد - این که شرکت سرمایه گذاری و املاک ترکیه در تلاش است تا تمام اطلاعات این مقاله را به روز و مطابق با آخرین قوانین ترکیه نگه دارد.

خرید خانه در ترکیه همواره به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاری ایرانیان بوده است. موقعیت استراتژیک بین سه قاره آسیا ، اروپا و آفریقا نیز برای سرمایه گذاران بین المللی ترجیح داده می شود.

ملکی در آلانیا بخرید و در ترکیه اقامت کنید

راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که یکی از آنها خرید ملک در آلانیا است. مهمترین و ساده ترین راه برای اخذ اقامت در ترکیه خرید ملک در آلانیا برای کسانی است که می خواهند در ترکیه زندگی کنند.

به این ترتیب ، آنها می توانند اقامت خود را به صورت سالیانه تمدید کنند ، مشروط بر اینکه خانه خود را نفروشند و صاحب خانه نباشند. .

چندین عکس گذرنامه نیز مورد نیاز است که باید آنها را شناسایی کنید. آنها با تمدید سالانه اقامت خود می توانند پس از 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنند.

آپارتمان در ترکیه و اخذ گذرنامه در واقع خرید ملک در آلانیا لیستی از الزامات اخذ پاسپورت ترکیه با خرید آپارتمان و سرمایه گذاری در ترکیه است.

خرید ملک در آلانیا

از 45 تا 90 روز پس از خرید پاسپورت ترکی خود را دریافت خواهید کرد.امکان دریافت گذرنامه برای والدین و کودکان زیر 18 سال وجود دارد.

برای دریافت پاسپورت ، قیمت آپارتمان باید 250،000 دلار باشد.

همچنین برای خرید ملک در آلانیا باید ملک خریداری شده را به مدت 3 سال نگه دارید.

فرم غیر سرمایه گذاری و اقامت موقت خود را پر کنید

تصویر شش در پنج

ارائه گذرنامه


[ بازدید : 303 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]