مهاجرت به ازمیر

چهارشنبه 20 مرداد 1400
21:48
محمد

از زندگی در استانبول و ازمیر چه می دانید؟ مهاجرت به ازمیر استانبول و ازمیر دو شهر محبوب و مهم ترکیه هستند که در سال های اخیر تعداد زیادی از مردم از نقاط مختلف جهان به این دو کشور مهاجرت کرده اند ، اما انتخاب بین استانبول و ازمیر برای بسیاری از افراد دغدغه زندگی است. بسیاری از این افراد سعی می کنند شهر مناسب برای زندگی در ترکیه را انتخاب کنند ، شهری که هزینه زندگی در آن کم ، نیروی کار زیاد ، نرخ بیکاری پایین و امنیت و آرامش بالا است. اگر بعد از یک مطالعه طولانی بین دو شهر استانبول یا ازمیر تردید داشتید ، در این مقاله با ما همراه باشید. زندگی در ازمیر یا استانبول نیز دارای مزایای متعددی است که گاهی اوقات باعث می شود افراد از مشکلات زندگی در یک کشور خارجی چشم پوشی کرده و برای زندگی به این دو شهر نقل مکان کنند.

https://turkeykhane.com/

در ازمیر و استانبول زندگی می کند در استانبول زندگی می کند

اگرچه استانبول پایتخت ترکیه نیست ، اما بزرگترین شهر این کشور است. این شهر مرکز تجارت ، اقتصاد و فرهنگ ترکیه است. این شهر بزرگ و مهم ترکیه هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می کند. مردم نه تنها برای تفریح به استانبول سفر می کنند ، در واقع استانبول یکی از شهرهای مرکزی تجاری و اقتصادی در ترکیه است ، همچنین مرکز بسیاری از جاذبه های گردشگری ترکیه است و به دلیل بازارهای متنوع آن ، یک جاذبه نامرئی است. بخشش برای خریداران در سراسر جهان.

مهاجرت به ازمیر: اگر قصد مهاجرت به ازمیر را دارید ، حتماً قبل از هر کاری برنامه ترکی را بارگیری و مطالعه کنید.

این شهر در قسمت غربی منطقه آناتولی واقع شده است

این شهر سومین شهر بزرگ ترکیه است

فرهنگ ازمیر تحت تأثیر ارمنی ها ، یهودیان ، یونانی ها و غیره است.

جمعیت ازمیر حدود 4 میلیون نفر است

آب و هوای آن تقریباً در همه فصول خوشایند است (ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است)

در مامیر زمیر به ندرت برف می بارد و 80 درصد آب مورد نیاز در فصل زمستان از طریق بارندگی تولید می شود.

از زمان امپراتوری عثمانی ، این مکان یکی از مهمترین راههای حمل و نقل کالا و تجارت بود.

اکثریت جمعیت ازمیر ترک هستند

مردم ازمیر ترک زبان هستند و درصدی از آنها انگلیسی صحبت می کنند

همچنین یکی از بزرگترین شهرکهای یهودی است

در صورت یافتن شغل در این شهر ، ویزای کار نیز به شما اجازه اقامت می دهد

اقتصاد ترکیه در ازمیر به دو بخش ارتباطات ، حمل و نقل و کشاورزی تقسیم می شود.

مهاجرت به ازمیر از طریق کار

اگر قصد مهاجرت به ازمیر برای کار (کار در ترکیه) دارید ، باید بدانید که برای کار در سراسر کشور ترکیه به مجوز کار نیاز دارید. همچنین باید بدانید که استخدام اتباع خارجی در ترکیه معمولاً مشکل است.

ترکیه فقط برای کارهایی که ترک ها نمی توانند انجام دهند یا نیروی کار در شغلی که می خواهند کم است ، خارجی ها را استخدام می کند. جالب است بدانید بسیاری از مشاغلی که ما در ایران به وفور در اختیار داریم در ترکیه نیروی کافی برای کسب اطلاعات ندارند کتاب تخصصی مشاغل مورد نظر و نحوه اخذ مجوز کار از طریق این سایت را بارگیری و مطالعه کنید.

مهاجرت در ازمیر و سیستم حمل و نقل شهری

سیستم حمل و نقل در ترکیه و ازمیر محبوب است. زیرا بنزین گران است و استفاده از وسایل شخصی به صرفه نیست. یک مترو مجهز در ازمیر در حال ساخت است و اتوبوس ها در وضعیت خوبی هستند. کل شهر ازمیر دارای یکی از با کیفیت ترین سیستم های حمل و نقل در ترکیه است.

مهاجرت به ازمیر و هزینه زندگی

سایت استخدام .com لیستی از هزینه های کم زندگی در ازمیر ترکیه تهیه کرده است. در این لیست محصولات غذایی مانند:

لئو

آب معدنی

نان

موز

سیب

همبر

پیتزا

قیمت رستوران

جوجه

گوشت

برنج

استانبول مرکز تجارت ، اقتصاد و فرهنگ ترکیه است. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان از این شهر دیدن می کنند.

هدف از سفر به استانبول متفاوت است ، زیرا این شهر نه تنها مرکز تجارت و اقتصاد ترکیه است ، بلکه جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد. این شهر دارای مساجد زیبا و منحصر به فردی است که متعلق به دوره تاریخی این کشور است.

اما بیشتر گردشگران برای خرید به ترکیه سفر می کنند. اکثر گردشگران ایرانی نیز برای خرید لباس به استانبول می روند.

در دو سال گذشته ، تعداد قابل توجهی از خارجیان در استانبول خانه خریداری کرده اند ، بنابراین می توان فهمید که حدود نیمی از جمعیت این شهر مهاجر هستند. این شهر به مرکزی برای جذب مهاجران در ترکیه تبدیل شده است.

بنابراین ، اگر تصمیم به زندگی در این شهر دارید ، باید آمادگی دیدن افرادی از کشورهای مختلف را داشته باشید. ممکن است در ساختمانی که ملک را خریداری کرده اید همسایه هایی از چندین کشور داشته باشید.

در ازمیر و استانبول زندگی می کند در ازمیر زندگی می کند

ازمیر یک شهر زیبا در ترکیه است که از نظر امکانات رفاهی و تفریحی همیشه پیشرو بوده و از نظر سطح زندگی در بین شهرهای ترکیه رتبه اول را دارد. علاوه بر این ، این شهر پس از استانبول بهترین شهر ترکیه برای سرمایه گذاری محسوب می شود و این نشان می دهد که ازمیر آینده بسیار درخشانی دارد و برای سرمایه گذارانی که می خواهند در چند سال آینده سرمایه گذاری خوبی انجام دهند ، روی آن سرمایه گذاری کنند. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و سالانه پذیرای حدود 1.8 میلیون گردشگر است.

ازمیر مناطق مسکونی متنوعی دارد

در مورد ازمیر ، اکثر مردم به مرکز ازمیر فکر می کنند. اگر ازمیر محدود به مرکز شهر ازمیر نیست و در واقع یک شبه جزیره بزرگ است که از چندین منطقه و همچنین شهرهای ساحلی مختلف تشکیل شده است. این بدان معناست که اگر می خواهید در ازمیر اقامت داشته باشید ، می توانید از 30 منطقه مختلف بهترین مکان را برای زندگی انتخاب کنید. می توان گفت هر سلیقه ای داشته باشید و از هر شیوه زندگی که دوست دارید ، در هر صورت مکانی در ازمیر توجه شما را به خود جلب می کند و این یکی از مواردی است که مهاجرت در ازمیر را برای خارجی ها جذابتر می کند.

در ازمیر و استانبول زندگی می کند آیا در استانبول زندگی می کنید یا در ازمیر زندگی می کنید؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی استانبول ، ترکیه به احتمال زیاد در آینده به اتحادیه اروپا می پیوندد ، بنابراین خرید خانه و سرمایه گذاری در هر شهر ترکیه ، چه در استانبول و چه ازمیر ، بدون شک یک سرمایه گذاری بسیار موفق خواهد بود.

در ازمیر و استانبول زندگی می کند آب و هوا در ازمیر و استانبول

آب و هوای استانبول و ازمیر نزدیک به هم است ، اما معمولاً استانبول کمی سردتر ازمیر است و روزهای آفتابی کمتری دارد. بارش برف در استانبول و ازمیر بسیار زیاد نیست و تعداد روزهای سرد در ازمیر که می تواند منجر به بارش برف شود ، کم است.

فاصله استانبول تا ازمیر

استانبول با ازمیر 328 کیلومتر فاصله دارد.

اگر می خواهید با اتومبیل از استانبول به ازمیر بروید ، باید حدود 5 ساعت رانندگی کنید.

زندگی در ازمیر و استانبول زندگی در ازمیر و استانبول آیا یافتن کار در ازمیر آسان است؟

در گذشته نه چندان دور ، زمانی که بسیاری از مهاجران هنوز استانبول را ترک نکرده بودند ، فرصت های شغلی زیادی وجود داشت و هیچ نگرانی در مورد یافتن شغلی مناسب با درآمد مناسب وجود نداشت. اما با گذشت زمان ، این شهر به دروازه ای برای تجربه زندگی اروپایی تبدیل شده است و امروزه به لطف مهاجران که فرصت های شغلی را به دست آورده اند ، شغل خوب نادر است. صنعت اصلی ازمیر کشاورزی است و این شهر 6 درصد محصولات کشاورزیترکیه را صادر می کند. با این حال ، به دلیل وضعیت بندر شهر ، مشاغل بسیار دیگری در ازمیر وجود دارد. شعبات زیادی از شرکت های بزرگ بین المللی در ازمیر وجود دارد. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و این امر به ایجاد فرصت های شغلی در این شهر کمک می کند.


[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]