تجهیزات سیستمی ویدیو کنفرانس

سه شنبه 13 مهر 1400
14:28
محمد

خدمات راه اندازی ویدئو کنفرانس همان طور که احتمالا می دانید، اجرای یک ویدیو کنفرانس به تجهیزات بسیاری نیاز دارد که ما برخی از تجهیزات سیستمی راه اندازی این سیستم را برای شما معرفی کرده ایم:


وبکم با رزولوشن بالا

یکی از پیش نیازهای استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس داشتن دوربین وب کم با کیفیت بالاست. بدون داشتن یک وب کم معمولاً انتقال تصویر امکان پذیر نخواهد بود و در صورتی که وب کم شما کیفیت پایینی داشته باشد قاعدتاً تصاویر انتقالی نیز کیفیت پایینی خواهند داشت و شما به هیچ وجه قابلیت افزایش کیفیت را در اختیار نخواهد داشت.

در هنگام انتخاب به وب کم به وضوح تصویر که آن وب کم در اختیار شما قرار می دهد توجه داشته باشید. حداقل کیفیت تصویر مورد نیاز شما برای داشتن یک ارتباط ویدیو کنفرانس با کیفیت اچ دی باشد.

اما اگر دوربین با کیفیت تری تهیه کنید، کیفیت تصاویر انتقالی را چند برابر خواهد کرد. در حال حاضر سیستم های ویدیو کنفرانسی تولید شده اند که دوربین های با کیفیت 4کی در اختیار کابران قرار می دهند.


پردازش کامپیوتری مورد نیاز ویدیو کنفرانس

سیستم های نرم افزاری پردازش تصویر احتیاج به قدرت پردازش کامپیوتری بالایی دارند تا بتوانند نهایت بهره وری را از خود ارائه دهند. اگر شما از سیستم کامپیوتری استفاده میکنید که قدیمی و یا ضعیف است احتمال این که کیفیت تصاویر انتقالی شما پایین باشد و یا قطع و وصلی در هنگام برقراری تماس ویدیوکنفرانس تجربه کنید بسیار زیاد خواهد بود.

در بسیاری از سیستم های ویدیو کنفرانس کیفیت صدا و تصویر انتقالی نسبت به سخت افزار کامپیوتری که در اختیار دارند به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و در صورت موجود نبودن منابع کافی، کیفیت تصاویر پایین خواهند آمد.

امروزه برای استفاده از سیستم های ویدیو کنفرانس مدرن، شما احتیاج به یک سیستم با حداقل ۲ گیگابایت رم و یک پردازشگر ۴ هسته ای دارید.

پهنای باند شبکه مورد نیاز ویدیو کنفرانس

این مورد، مهم ترین پیش نیاز شما برای راه اندازی یک سیستم ویدیو کنفرانس است. شما باید مطمئن شوید سرعت اینترنت مناسب در اختیار سیستم ویدیو کنفرانس شما قرار داشته باشد. در غیر این صورت سرعت اینترنت پایین قطعا کیفیت تصاویر انتقالی شما را کاهش می دهد و قطع و وصلی بسیاری را نیز تجربه خواهید کرد.

دقیقا مانند منابع سخت افزاری، در بسیاری از سیستم های ویدیو کنفرانس کیفیت صدا و تصویر انتقالی نسبت به سرعت اینترنتی که در اختیار دارند به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و در صورت موجود نبودن پهنای باند کافی، کیفیت تصاویر پایین خواهند آمد.

به طور کلی با سرعت اینترنت ۱ مگابیت بر ثانیه، قادر خواهید بود که ویدیو ۱۵ فریم بر ثانیه با کیفیت اچ دی را بدون مشکل به سمت مقابل ارسال کنید. اما اگر می خواهید ویدیو با کیفیت ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط و ارسال کنید باید سرعت اینترنت ۴ مگابیت بر ثانیه را در اختیار سیستم ویدیو کنفرانس خود قرار دهید.

به سرعت اینترنت همیشه توجه ویژه داشته باشید و تلاش کنید سرعت اینترنت شما در طول تماس ویدیو کنفرانس ثابت باشد. اگر قطع و وصلی در اینترنت شما وجود داشته باشد، قطعا آن را بر روی ویدیوی انتقالی احساس خواهید کرد.



[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]