با قانون جذب در کوتاه ترین زمان به آرزو های خود برسید

شنبه 4 دی 1400
16:10
محمد

تصور کنید که اگر بدانید که فقط چند قدم تا رسیدن به آرزو هایتان فاصله دارید، آیا برای دستیابی به آن تلاش می کنید؟ آیا سعی می کنید تا این چند قدم را محکم و با سرعت طی کنید تا به آرزو هایتان برسید؟

اگر پاسخ شما مثبت است و قصد دارید تا هر چه سریع تر به آرزو های خود برسید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا راهکار هایی را برای جذب آرزو ها به شما ارائه نماییم.

آموزش قانون جذب

یکی از اصلی ترین نکاتی که در آموزش قانون جذب می آموزید آن است که موفقیت یک هدف نیست بلکه مسیری است که برای رسیدن به آن ابتدا بایستی به خود سازی خود بپردازید. در طول مسیر بدون توجه به افکار منفی و یا افرادی که قصد ایجاد یاس و ناامیدی در شما را دارند، پیش رفته و تنها بر خواسته های خود متمرکز شوید.

امروزه دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که ذهن انسان توانایی تشخیص تخیلات و واقعیت را از یکدیگر ندارد و بنابراین مطابق قانون جذب شما می توانید به هر آن چه که قصد رسیدن به آن را دارید، فکر کرده و آن را در ذهن خود تجسم نمایید.

تصورات ذهنی و تجسم علایق و خواسته ها بر روی پرده ذهن، می تواند موجب جذب خواسته ها شده و انرژی مثبت ساطع شده توسط تصویر سازی ذهنی شما موجب جذب آرزوها شود. برای این منظور هر چقدر که تصویر سازی و تجسم شما عینی تر و واقعی تر باشد، انرژی شما نیز در رسیدن به آن بیشتر خواهد بود.

در زبان ساده و قابل فهم برای همه ی افراد، مطابق با قانون جذب در واقع شما می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. حال از آن جایی که خواسته های افراد مختلف، متفاوت است و هر کسی بسته به سلایق و آمال و امیال خود آرزو های متفاوتی اعم از ثروت، مقام، رشد فردی، ازدواج موفق، موفقیت در تحصیل و ... دارد، به همین جهت آموزش قانون جذب می تواند در انواع مختلفی تقسیم شده و هر فردی به کمک این قانون به آرزو های خود برسد.

همچنین مطابق با این قانون شما در آینده دقیقا همان چیزی خواهید شد، که امروز به آن فکر می کنید. حال تصمیم با شماست که مثبت اندیش باشید یا منفی گرا؟

مراحل مختلف قانون جذب

به کمک قانون جذب شما می آموزید که موقعیت های بی شمار و شادی بی اندازه تنها متعلق به برخی از افراد نیست و شما نیز می توانید با تمرکز بر روی ذهن و جسم خود، موانع را از میان برداشته و زندگی خود را تغییر دهید.

حال برای آن که قانون جذب را به شکل کامل و با جزئیات فراگیرید، در این قسمت می خواهیم شما را با مراحل مختلف آموزش قانون جذب آشنا کرده و آن ها را به تفصیل برای شما شرح دهیم.

1. خواسته های خود را بشناسید

در وهله ی اول شما بایستی خواسته ها و تمایلات خود را شناخته و آن ها را برای خود تیتر نمایید. حتی می توانید تابلویی برای خود درست کرده و آرزو ها و تصورات خود را به کمک نقاشی، تصویر و یا حتی نوشته بر روی آن نصب کرده و مدام آن ها را در ذهن خود مرور کنید.

در واقع در مرحله ی اول آموزش قانون جذب شما باید به طور دقیق جایگاه و خواسته های خود را بشناسید و آن ها را در ذهن خود مرور کنید. به طور مثال اگر قصد قبولی در کنکور را دارید باید به طور دقیق معین کنید که قصد دارید در چه رشته و دانشگاهی پذیرفته شوید و یا اگر آرزوی شما ثروت است، میزان دقیق ثروت را نیز بایستی مشخص نمایید.

2. آرزو های خود را درخواست کنید

آرزوهای خود را با افعال آینده استفاده نکنید! برای رسیدن به آرزو هایتان توجه کنید که باید از زمان حال استفاده کنید. به این معنا که به طور مثال نباید بگویید که من در کنکور رشته پزشکی پذیرفته خواهم شد، بلکه باید بگویید که خدا را شاکرم که در رشته پزشکی پذیرفته شده ام. در واقع از آن جایی که ضمیر ناخودآگاه شما توان تشخیص واقعیت را ندارد، به کمک این کلمات پرانرژی می تواند انرژی شما را افزون کرده و روند درخواست شما را تسریع نماید.

برای این منظور شما باید ابتدا به طور خود آگاه، آرزو های خود را در ضمیر ناخودآگاه خود ثبت کرده و سپس برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید و از قانون جذب در رسیدن به آن بهره ببرید. قرار گرفتن آرزو ها در ضمیر ناخودآگاه و ثبت آن ها به عنوان آن چه که تمایل به رسیدن به آن را دارید، در واقع کلید موفقیت شما است.

3. آرزو های خود را تجسم کنید

تجسم کردن یکی از مراحل مهم در آموزش قانون جذب است که بایستی حتما بدان توجه ویژه داشت. شاید بسیاری از افرادی که در رسیدن به آرزوهای خود ناکام مانده اند، این مرحله را فراموش کرده و یا به طور موقت از آن گذشته اند.

تجسم کردن در واقع یک تکنیک عالی برای رسیدن به آرزو ها است که وقتی شما آرزو های خود را تجسم می کنید، مغز شما مسیر های عصبی جدیدی را می سازد و به کمک آن در ذهن شما فاصله ی دنیای مادی و معنوی کم شده و تجسم را به نوعی واقعیت می یابد و جسم شما نیز آن را باور کرده و فاصله ی شما را با آن آرزو کم می کند.



[ بازدید : 575 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]