تجهیز بیمارستان

شنبه 4 دی 1400
16:16
محمد

در عصر حاضر تجهیزات پزشکی نقش موثری در فرآیند های پیشگیری، تشخیص و درمان در حوزه های مختلف پزشکی ایفا می کنند تا جایی که حتی عدم وجود تجهیزات و دستگاه های پزشکی، منجر به تکمیل نشدن فرآیند های درمانی می شود. حال در این میان توجه به تجهیزات پزشکی ضروری و مورد نیاز بیمارستان ها می تواند یکی از امور مهم در سلامت قشر کثیری از افراد جامعه باشد که بر عهده ی بخش تجهیزات پزشکی بیمارستان ها می باشد.

در واقع تجهیز بیمارستان ها بایستی بر اساس شاخص های ارزیابی که توسط بازرسین مربوطه برای اعطای پروانه مرکز و ... سنجیده می شود، انجام شود تا مسئولین و کارشناسان واحد های تجهیزات پزشکی بیمارستان زیر سوال نرفته و در عین حال سلامت بیماران آن مرکز درمانی نیز تامین شود.

بنابراین مسئولین واحد های تجهیزات پزشکی علاوه بر آشنایی با بیمارستان، سازمان های ذیصلاح و قوانین و مقررات و دستورالعمل های مربوط به تهیه و تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان ها، بایستی با شرکت های تامین کننده ی تجهیزات پزشکی معتبر در سطح کشور نیز آشنا باشند تا بتوانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان مورد نظر را تامین نمایند. این واحد ها در واقع بایستی قادر باشند تا با رعایت استاندارد ها، ضوابط بتوانند شاخص های ارزیابی ممیزی های بازرسی همچون اعتبار بخشی و غیره، نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام نمایند.

در نتیجه تجهیز بیمارستان ها و تامین وسایل و دستگاه های مورد نیاز این مراکز از حساسیت بالایی برخوردار بوده و واحد های تجهیزات پزشکی تابعه در بیمارستان ها بایستی با دقت و ظرافت عمل و شناخت تمامی تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف بیمارستان و حتی تعداد مورد نیاز آن ها در هر بخش، اقدام به تامین این تجهیزات نمایند. در این میان شرکت های تجهیزات پزشکی می توانند به این واحد ها در جهت تامین و تجهیز بیمارستان کمک نمایند.

شرکت های تجهیزات پزشکی ارائه دهنده خدمات مشاوره و تجهیز بیمارستان

ارائه ی خدمات مشاوره در جهت تجهیز بیمارستان ها از دیگر اقداماتی است که به وسیله ی شرکت های تجهیزات پزشکی قابل انجام خواهد بود. شرکت های تجهیزات پزشکی در راستای خدمات مشاوره ای، قادرند تجهیزات مورد نیاز اتاق های مختلف بیمارستان را به تفکیک به کارفرمای مربوطه ارائه داده و پس از اعمال نظرات ایشان، تمامی وسایل و تجهیزات پزشکی مربوطه را با تعداد مشخص شده تحویل نمایند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند نقشه های جانمایی تجهیزات را در اتاق ها برای شما تعیین نموده و به شما در جای گذاری دستگاه ها و وسایل نیز راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.

علاوه بر این، شرکت های توزیع کننده ی تجهیزات پزشکی معتبری که نمایندگی کمپانی های مختلف تجهیزات پزشکی را بر عهده ، می توانند با تهیه ی جداول مقایسه ی تجهیزات و دستگاه های پزشکی با برند های مختلف، به شما کمک کنند تا بهترین دستگاه را بر حسب نیاز خود تهیه کرده و نسبت به تجهیز بیمارستان با برند مورد نظر خود به جهت کیفیت فنی، اقدام نمایید.

همچنین شرکت های تجهیزات پزشکی معتبر می توانند با ارائه ی فرم های تهیه شده ی مخصوص، شناسنامه ی تجهیزات پزشکی خریداری شده را با ذکر مشخصات عمومی و فنی تجهیزات و دستگاه ها به کارفرمایان مربوطه ارائه داده تا شما بتوانید به راحتی اطلاعات جدید و نیز اقدامات لازم تعمیرات هر دستگاه را درون آن ثبت کرده و به این طریق اطلاعات منسجم و به هم پیوسته ای را از دستگاه ها و تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان در اختیار داشته باشید.

کدام شرکت تجهیزات پزشکی را انتخاب کنیم؟

اول آن که شرکت تجهیزات پزشکی مورد نظر و انتخابی شما بایستی در سایت اداره کل تجیهزات پزشکی به ثبت رسیده باشد تا خاطر شما به جهت استاندارد بودن و تضمین کالا آسوده باشد. نکته ی دومی که در انتخاب یک شرکت تجهیزات پزشکی برای تجهیز بیمارستان بایستی رعایت کنید آن است که شرکت مورد نظر بایستی برند های مختلف کالا های پزشکی را دارا باشد و نمایندگی معتبر برند های مختلف داخلی و خارجی باشد تا شما بتوانید به راحتی با مقایسه ی یک دستگاه با برند های مختلف، بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب نمایید.

همچنین توجه کنید که برخی از شرکت های تجهیزات پزشکی امکان ارائه ی خدمات مشاوره با کارشناسان مجرب این حوزه را برای شما فراهم می نمایند که قطعا این گزینه، می تواند در هزینه های شما صرفه جویی نماید. علاوه بر موارد گفته شده، سابقه ی فعالیت در زمینه ی تجهیزات پزشکی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و قطعا شرکت های تازه تاسیس تجهیزات پزشکی گزینه ی مناسبی برای خرید و تجهیز بیمارستان ها که یک امر بسیار مهم است، نمی باشند.

یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی معتبر در سطح کشور که سابقه ی 15 سال فعالیت در زمینه های مختلف تجهیزات پزشکی نظیر تجهیز بیمارستان، تجهیز آمبولانس، تجهیز مراکز درمانی عمومی و خصوصی و ... را دارد، سدان مد می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی سدان مد که در سامانه ی اداره کل تجهیزات پزشکی نیز به ثبت رسیده است، نمایندگی شرکت ها و برند های مختلف داخلی و خارجی را دارا بوده و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای تامین اقلام مورد نیاز بیمارستان شما باشد.

همچنین مشاورین مجرب سدان مد آماده ی پاسخگویی به سوالات مختلف شما در زمینه ی تامین تجهیزات پزشکی و قیمت های مصوب شده می باشند. بنابراین شما می توانید بدون نیاز به شرکت های واسطه ای ارائه دهنده ی خدمات مشاوره ای، به صورت مستقیم تمامی وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را از این شرکت معتبر لوازم مصرفی پزشکی بخواهید.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]