سوله دست دوم چیست؟

سه شنبه 21 دی 1400
16:34
محمد

سوله دست دوم چیست؟ در ابتدا لازم به ذکر است که سوله های دست دوم به طور طبیعی ارزانتر از سایر سوله ها هستند و در اینجا به تفاوت آن ها با سوله های جدید و نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید اشاره می کنیم.

سوله های دست دوم به دو دسته استاندارد و غیر استاندارد تقسیم می شوند:

سوله دست دوم استاندارد چیست؟

این سوله ها به دلیل تغییر هدف زمین سوله و تبدیل آن به مکانی دیگر و یا ایجاد سوله های بزرگتر در همان سوله تخریب شده اند اما کاملا استاندارد بوده و به صورت اصولی و استاندارد در حین تخریب و از طریق بازگشایی شده اند. یک جا قبلا جمع آوری شده و با قیمتی بهتر از سوله جدید به فروش می رسد.

حالا شاید بپرسید دپو یعنی چی؟

محل دفن زباله در ابتدا در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گرفت و به محیطی گفته می شود که در آن مواد اولیه در انبارها ذخیره می شود تا در مراحل بعدی تولید مورد استفاده قرار گیرد.

سوله دست دوم غیر استاندارد چیست؟

در بالا ذکر شد که سوله های استاندارد با تخریب سوله های مستحکم تولید می شوند اما سوله های غیر استاندارد با تخریب سوله های مقاوم ساخته نمی شوند و اسکلت و کابل ها و دیوارهای فولادی آنها دست دوم است که ضرر و زیان کارفرمایان را در پی خواهد داشت. بنابراین حتما به این نکته توجه کنید تا آسیبی نبینید زیرا همانطور که می دانید اسکلت فلزی سوله مهمترین قسمت آن است و در ساخت آن باید از ورق های آهنی ضخیم و جوش های مناسب استفاده کرد و اگر خدای ناکرده از ورق های دست دوم نازک و لوله های نازکی که پرس شده و به شکل ورق در آمده اند برای ساخت آنها استفاده کنید، حادثه بزرگی مانند برف یا باد ممکن است رخ دهد که می تواند به این سوله ها آسیب برساند و خسارات جانی و مالی زیادی به بار آورد.

نکاتی که هنگام خرید سوله دست دوم باید رعایت کنید:


  • ابعاد سوله دست دوم: باید به عرض و ارتفاع مورد نظر توجه داشته باشید و مراقب باشید که ابعاد را از محوری به محور دیگر و بالعکس جابجا نکنید زیرا این امر منجر به هزینه های مکرر و حتی بیشتر از نو می شود. سوله

  • وزن سوله دست دوم: باید دقت کنیم که سوله دست دوم را متر مربع بخریم و بعد با سوله جدید مقایسه کنیم تا سنگین نشود زیرا قیمت آن افزایش می یابد و اصول سبک سازی باید رعایت شود. 30 درصد ارزان تر از سوله جدید به مشتری ارائه می شود.

  • کیفیت سوله دست دوم: که در بالا ذکر شد و باید در مقایسه با عمر مفید سازه، متلاشی شدن و اصطکاک آن، یعنی. اگر سوله جدیدی با 50 سال استفاده داشته باشیم، فایده آن عدد فرضی y است و سوله دست دوم داریم که در 25 سال استفاده، مفید بودن آن نصف کمتر از عدد y می شود. این سوله دست دوم نامناسب خواهد بود.


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]