آیا اثر مرکب نوشته دارن هاردی در لیست کتابهایی که میخواهید بخوانید هست؟

جمعه 25 مهر 1399
14:33
محمد

آیا اثر مرکب نوشته دارن هاردی در لیست کتابهایی که میخواهید بخوانید هست؟ با این خلاصه سریع ایده های اصلی کتاب را بررسی کنید.

بسیاری از ما هر روز بیدار می شویم و می گوییم ، "امروز روزشه". آن روزی است که با هیولاهای خود مقابله می کنیم. ما می خواهیم این وزن اضافی را از دست بدهیم ، آن ترفیع را کسب کنیم و سرانجام به رویاهایمان برسیم.

و سپس روز بعد از خواب بیدار می شویم و می گوییم ، " شاید هفته دیگر."

اما مسئله اهداف ، خود ما یا حتی نگرش ما نیست. مشکل رویکرد ماست. چرا فکر می کنیم فقط می توانیم بیدار شویم و همه چیز را تغییر دهیم؟ نه تنها بعید به نظر می رسد ، بلکه به طور بالقوه خطرناک است.

اثر مرکب مسیر دیگری را ارائه می دهد. شتاب ایجاد کنید ، برنامه ای تنظیم کنید ، به آرامی عادت های بد را به عادات خوب تبدیل کنید و محدودیت های شخصی خود را برطرف کنید. اثر مرکب از ناشر مجله موفقیت ، یک راهنمای مشخص برای دستیابی به اهداف و موفقیت شما است.

در این خلاصه از اثر مرکب توسط دارن هاردی خواهید آموخت

تکنیک وزنه برداری آرنولد شوارتزنگر می تواند در مورد موفقیت به شما چیزهایی یاد دهد.

چگونه می توان مانند مایکل فلپس حرکت ایجاد کرد.

چرا هدف گذاری برای دستیابی به سریعترین موفقیت ها می تواند به سلامتی شما آسیب برساند.

ایده اصلی کتاب اثرمرکب شماره 1: نتایج فوری پاداش کمتری نسبت به بهبود مداوم دارند.

پول سریع و تبلیغات سریع: این روزها همه ما به دنبال نتایج فوری هستیم. اما در واقع ، این تغییرات طولانی مدت است که تفاوت های مثبتی ایجاد کند و بسیار سودمندتر است.

در این زمانه ما فست فود می خوریم زیرا پخت و پز خیلی طولانی می شود ، ما برنامه های رژیم سریع خود را برای کاهش 10کیلو در هفته ادامه می دهیم و اگر ظرف یک سال ارتقا نیابیم بی قرار می شویم.

با این حال ، هرچه سریعتر به یک هدف برسیم ، عواقب آن بزرگتر خواهد بود.

انتظار نتایج فوری داشتن سالم نیست. وقتی در مدت هفت روز این 10 کیلوگرم را کم نکنید، ممکن است ناامید شوید و فکر کنید لیاقت زندگی بهتر را ندارید.

کاری که باید انجام دهید گام های کوچک برداشتن است ، زیرا اقدامات روزمره ، کوچک و مثبت رمز موفقیت درازمدت است.

به عنوان مثال اسکات را در نظر بگیرید. او به جای تلاش برای از بین بردن 10کیلوگرم در هفته ، 125 كالری از رژیم روزانه خود را كاهش داد ، در حالی كه به محل كار خود می رفت هر روز کمی بیشتر راه می رفت.

نتیجه؟ در طی 31 ماه ، او 15 کیلو وزن کم کرد و حتی در کار خود ارتقا یافت و افزایش حقوق یافت.

استفاده از اثر مرکب به معنای دانستن این است که هر تصمیمی می گیرید سرنوشت شما را خلق می کند و قبل از اینکه موفقیت را تجربه کنید باید مداوم کار کنید. سپس ، اگر به اهداف خود می رسید ، باید نظم و انضباط خود را حفظ کنید ، در غیر این صورت تلاش سخت شما بی فایده خواهد بود.

به رستوران هایی فکر کنید که آنقدر محبوب شده اند که برای تهیه میز باید سال ها صبر کنید. آنها موفقیت خود را امری مسلم می دانند و کاری را که باعث می شود در مرحله اول به آنجا برسند متوقف می کنند. سپس ، ناگهان ، سرویس ها و منوها کم رنگ می شوند و دیگر کسی به آنجا نمی رود.

بسیار مهم است که وقتی اثرات فوری را مشاهده نمی کنید ، مأیوس نشوید و اطمینان حاصل کنید که به نتایج خوبی خواهید رسید.

بنابراین کلید موفقیت مداوم چیست؟

ایده اصلی اثر مرکب شماره 2: اهداف زندگی خود را به عادت های روزمره تبدیل کنید.

گاهی اوقات نمی خواهیم آن را بپذیریم ، اما انتخاب های ما سرنوشت ما را شکل می دهد و ما مسئول کارهایی هستیم که انجام می دهیم یا انجام نمی دهیم.

گاهی اوقات این تصمیمات به ظاهر ناچیز است که مانع موفقیت ما می شود. به عنوان مثال ، هیچ کس نمی خواهد چاق شود ، یا ورشکستگی را اعلام کند ، اما این نتایج عواقب انتخاب های ضعیف - اما کوچک - است.

شما احتمالاً با شرایطی آشنا هستید که می بینید خوردن یک پاکت چیپس را تمسخر می کنید و بعد از اینکه پاکت را تمام کردید ، متوجه می شوید که یک روز تغذیه سالم را خراب کرده اید.

سخت است بپذیرید که تنها خود شما مسئول اعمال خود هستید. شاید فکر می کنید این بدشانسی است ، اما این فقط بهانه ای برای انتخاب های نادرست شما است. همه ما می توانیم خوش شانس باشیم. برای اینکه "خوش شانس باشید" ، فقط باید بدانید که چگونه فرصت های خوب را پیدا کنید.

شما باید تصمیمات خود را با انگیزه درست و اهداف روشن مرتبط کنید ، زیرا وقتی اهداف مشخصی را تعیین کنید ، می توانید بسیار موثرتر روی آنها تمرکز کنید. ذهن شما شروع به دیدن فرصت های پیش رویتان می کند و دستیابی به آنها را شروع خواهید کرد.

قانون جذب را به خاطر بسپارید - "همانند همانند را جذب می کند". فکر کردن درباره اقدامات مثبت ، نکات مثبتی را به سمت شما می کشاند.

بنابراین ، اهداف شما چیست؟ چی تو رو خوشحال میکنه؟

زمینه های شغلی ، بهداشتی ، معنوی ، خانوادگی و سبک زندگی را در نظر بگیرید و تمام ویژگی ها ، رفتارها و خصوصیاتی که برای رسیدن به آن اهداف نیاز دارید را یادداشت کنید و سعی کنید آنها را در زندگی روزمره خود به کار بگیرید.

این به معنای قطع عادت های قدیمی است. عادت های بد خود را لیست کنید تا بتوانید ببینید چه زمانی و در کجا عمل می کنید که برای شما مناسب نیست.

به عنوان مثال ، اگر بعد از غذا حتماً باید یک چیز شیرین بخورید ، برای یک درمان سالم مقداری میوه یا عسل در نزدیکی خود بخورید. اگر در اطرافتان با افرادی که اهداف مشابه شما را دارند محاصره شوید و اگر صبر داشته باشید به شما کمک می کند.

ایده کلیدی اثر مرکب شماره 3: برای ادامه حرکت خود روال ایجاد کنید.

بنابراین یاد گرفته ایم که هنگام تصمیم گیری صحیح ، اولین قدم را برای شروع موفقیت خود برمی دارید. اما چگونه این عادت را حفظ می کنید؟ اگر مدت زمان کافی به حفظ رفتار سالم خود ادامه دهید ، در یک ریتم ثابت و طبیعی قرار خواهید گرفت. همانطور که این را ادامه می دهید ، تصمیمات صحیح را اتخاذ خواهید کرد و احساس غیرقابل توقف بودن خواهید کرد!

برای ادامه حرکت ، رفتار سالم شما باید در برنامه روزمره شما باشد ، بنابراین شما به یک برنامه نیاز خواهید داشت.

به یاد داشته باشید که واقع بین باشید و سعی نکنید همه کارها را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. در عوض ، روال عادی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد زندگی جدید خود را راحت کنید. بنابراین به جای اینکه تصمیم بگیرید هر روز به مدت دو ساعت به سالن بدنسازی بروید، سه روز در هفته به مدت یک ساعت مراجعه کنید و به آن پایبند باشید .هنگام ایجاد حرکت ، مدت زمانی که تمرین می کنید چندان مهم نیست. مهم این است که شما مداومت کنید.

موقعیت هایی را که باعث می شوند از اهداف خود دور شوید ، حذف کنید.

به عنوان مثال رسانه ها می توانند بر روی انرژی شما تأثیر منفی بگذارند بدون اینکه حتی متوجه شوید. تبلیغات ، اخبار مربوط به جنگ و ... می تواند نگرش و انتظارات شما را خراب کند. به جای هماهنگی با اخبار ، چرا به یک سی دی الهام بخش گوش نمی دهید یا با شخصی که دوستش دارید گپ نمیزنید؟

سرانجام ، از محیط خود آگاه باشید. بعضی اوقات برای تحقق آرزوهای خود مجبورید آن را تغییر دهید. مردم نیز به طور چشمگیری بر شما تأثیر می گذارند ، بنابراین افراد حامی خود را در اطراف خود حفظ کنید تا حرکت شما ادامه یابد.

ایده اصلی اثر مرکب شماره 4: موانع را بپذیرید تا مسیر موفقیت خود را تسریع کنید.

دیوار نظم و روتین شما نشان دهنده شکاف بین خود قدیمی شما و خود تقویت شده و قوی تر است. خواهید دید که عادت های جدید شما ترکیب شده و به فردی موفق تر تبدیل خواهید شد. بنابراین هنگامی که به حد آنچه فکر می کنید می توانید به دست بیاورید رسیدید ، این حد را بیشتر کنید تا سریعتر نتایج بگیرید و موفقیت خود را چند برابر کنید.

اصل تقلب معروف آرنولد شوارتزنگر برای تمرین با وزنه را به خاطر می آورید؟ وقتی به حداکثر تعداد بالابرهایی رسیدید که می توانید مدیریت کنید ، به پشت خم شوید و برای پشتیبانی از عضلات در حال کار ، به سایر گروه های عضلانی دسترسی پیدا کنید. با انجام این کار می توانید پنج یا شش تکرار دیگر به مجموعه خود اضافه کنید.

به همین ترتیب ، عبور از محدودیت های شخصی تنها باعث قویتر شدن شما می شود.

سناریویی را به تصویر بکشید که در آن شما حدود 2کیلو از هدف کاهش وزن خود فاصله دارید و سپس به دلیل استرس کاری به دیوار برخورد می کنید. به یاد داشته باشید ، شما قبلاً می دانید که چگونه رفتار منظم کنید ، انتخاب های خوبی انجام دهید و بدون رفتار قدیمی خود تخریبی خود حرکت کنید. بنابراین افزایش فشار را انتخاب کنید ، و متوجه خواهید شد که نه تنها به هدف خود خواهید رسید ، بلکه حتی قوی تر خواهید بود.همیشه به نفع خودتان است که کمی بیشتر به خود فشار بیاورید ، کمی بیشتر بروید و کمی بهتر آماده شوید.

بنابراین اگر می خواهید خود را بالاتر از دیگران و خود قدیمی خود قرار دهید ، باید محدودیت های خود را پشت سر بگذارید.

پیام اصلی این کتاب:

کلید موفقیت این است که بدانید شما مسئول زندگی خود هستید ، ایجاد عادت های روزمره سالم ، پرورش نظم و انضباط و عبور از منطقه راحتی خود. رسیدن به اهداف خود با سرعت برق گاهی می تواند مضر باشد و غالباً ممکن نیست.درعوض ، پیشرفت مداوم و صبر شما را به همان جایی که واقعاً می خواهید میرساند.

وقت مطالعه کتاب را ندارید؟

کتاب صوتی اثر مرکب را دانلود کنید و در کمترین زمان به نتیجه برسید



[ بازدید : 253 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]