آینده طراحی وب سایت به چه صورت خواهد بود؟

دوشنبه 16 اسفند 1400
16:12
محمد


https://www.webacademy-edu.com/wp-content/uploads/2016/03/web-design-web-academy.jpg

امروزه طراحی سایت نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. وب سایت ها از طراحی های ساده به طراحی های بسیار پیشرفته تبدیل شده اند که می توانند کاربران را برای مدت طولانی سرگرم کنند و همچنین نیازهای آنها را برآورده کنند.

پیشرفت در طراحی وب سایت توسط شرکت های برتر طراحی سایت راه درازی را در پیش دارد، به این ترتیب افزونه ها و قابلیت های جدیدی همیشه به آن اضافه می شود که کار را برای کاربران آسان کرده و فضای رقابت سالم بین وب سایت های مختلف را فراهم می کند.

ورود طراحان وب سایت یک تغییر بزرگ در دنیای طراحی سایت است...

اولین تغییری که مورد غفلت قرار گرفته و اکنون کارفرمایان زیادی را به خود جذب کرده است، طراحی وب سایت است. همانطور که در حال خواندن این مطلب هستید، اگر به یک سایت در گوگل بروید و برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که اکثر سایت هایی که در نتایج جستجو می بینید با استفاده از سازندگان سایت ساخته شده اند.

بدون نیاز به شرکت طراحی سایت در چند سال آینده ...

سایت سازها معمولاً همان قالب هایی هستند که یک طراح سایت برای یک وب سایت می نویسد. هدف آنها صرفه جویی در زمان و هزینه است. معمولاً قطعات یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت ساخته می شود دقیقاً مشابه و تکراری است. این پارتیشن ها توسط کدهای تکراری ایجاد می شوند. تنها تفاوت در چیدمان و طراحی گرافیکی است.

شرکت های طراحی سایت مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ تبلیغات اصفهان این تکرار را به فرمولی آماده تبدیل کرده و به عنوان سایت ساز به بازار معرفی کرده اند.

https://alanyabrand.ru/files/97b30edf37ee6a512e87de2301342fe8.jpg

هر سایت دارای یک قالب ...

کار سازندگان سایت پس از ایجاد یک وب سایت به پایان نمی رسد. در واقع اگر همه وب سایت ها بخواهند پلتفرم مشابهی بسازند، گوگل اعتبار زیادی به آنها نمی دهد. بر همین اساس یک شرکت طراحی سایت که سایت ساز ایجاد می کند معمولا قالب های آماده و از پیش طراحی شده با امکان تغییر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. هر شرکتی می تواند یک قالب خاص برای حوزه کاری خود انتخاب کرده و آن را متناسب با مشتریان خود سفارشی کند. چیزی که در وب سایت های رمزگذاری شده نمی بینیم.

بدون نیاز به نیروی انسانی در چند سال آینده ...

ظهور سایت سازها، نیاز به نیروی انسانی برای طراحی وب سایت را کاهش داده است. لازم نیست تمام وقت خود را صرف کدنویسی و پیاده سازی وب سایت کنید. این نیاز قطعا در سال های آینده کمتر خواهد شد.

حتی اگر کسی دانش کمی از طراحی وب سایت داشته باشد، می تواند وب سایت خود را با استفاده از سازنده وب سایت ایجاد کند.

هزینه کمتر، زمان کمتر...

از طرفی با گذشت زمان و ایجاد کسب و کارهای مختلف، احساس نیاز شدید به طراحی وب سایتی که بتواند کسب و کار را با سرعت بالاتری راه اندازی کند، احساس می شود. بازار رقابتی که اکنون شاهد آن هستیم در آینده چند برابر خواهد شد. بنابراین صاحبان مشاغل مختلف فرصت زیادی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی آنلاین خود مانند طراحی وب سایت ندارند.

افزایش رضایت کارفرما...

صاحب کسب و کاری که به دنبال طراحی وب سایت برای کسب و کار خود است، برنامه ای در سر دارد و از یک شرکت طراحی وب انتظار دارد که آن را در وب سایت خود پیاده سازی کند. این طرح در بیشتر مواقع کارساز نخواهد بود و نتیجه نهایی آن چیزی نیست که صاحب کسب و کار انتظار دارد. به خصوص اگر صاحب کسب و کار به سراغ طراح وب سایتی برود که به دلیل تجربه کمتر دستمزد کمتری دریافت می کند. سازندگان وب سایت می توانند این مشکلات را حل کنند.

در واقع همه چیز قبل از شروع کار کاملاً مشخص است. هم صاحب کسب و کار از نتیجه نهایی آگاه است و هم طراح وب سایت از آنچه در ذهن مشتری خود است آگاه است.

https://www.centerforindividualism.org/wp-content/uploads/2021/01/shutterstock_716774002-scaled-e1609712655111.jpg

رقابت سالم بین سایت ها در آینده ای نه چندان دور...

قبل از ظهور سایت سازها، برخی از شرکت ها می توانستند رتبه اول گوگل را در سایت خود کسب کنند و معمولاً از قوانین کلاه سیاه استفاده می کردند. ظهور سایت سازها این رقابت ناسالم را تا حد امکان از بین برده است. در واقع سازندگان وب سایت بر اساس الگوریتم های گوگل ساخته می شوند و به بهبود رتبه وب سایت کمک می کنند.

نتیجه گیری

به طور کلی، هر پلتفرمی که با اینترنت سروکار دارد در طول زمان تغییر خواهد کرد. این تغییرات شامل به روز رسانی یا حذف نرم افزار است. پیش‌بینی ما برای آینده طراحی سایت در اصفهان حذف کامل بسیاری از پلتفرم‌های قدیمی و تکامل طراحی وب به سمت ابزارهای سریع‌تر و هزینه‌های کمتر است.



[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]