طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی

سه شنبه 24 اسفند 1400
20:05
محمد

اگر بخواهید طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل پیش رفته و بتوانید بهترین برآورد از محوطه در اختیار خود را در قالب یک فضای سبز داشته باشید، باید به برخی از اصول و استانداردهای طراحی فضای سبز و ایجاد باغ و محوطه سازی آگاهی داشته باشید. طراحی اولیه و اجرای درست این استانداردها، باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین بهره برداری از فضای موجود را داشته و در نهایت بهترین محوطه سازی را پیاده سازی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم. برای آن که طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به بهترین شکل ایجاد و پیاده سازی شود؛ لازم است که نکات و موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای آن که همه چیز به درستی پیش رفته و بتوانید طراحی اولیه مناسبی برای ایجاد فضای سبز باغ داشته باشید، باید در وهله ی اول مساحت زمینی که در آن قصد محوطه سازی را دارید به درستی اندازه گیری شود. اندازه گیری درست و اصولی کمک می کند تا در نهایت بتوان روی کاغذ پلان اولیه ایجاد باغ را دقیق و بدون نقصی ایجاد کرد.

محوطه سازی را از بخش بندی های کلی آغاز کنید

برای آن که محوطه سازی به درستی و کاملا اصولی پیش برود، لازم است که از بخش بندی های بزرگ آغاز شده و سپس هر بخش به طور جداگانه، در ساختارهای کوچک تر تعریف شود. این کمک خواهد کرد تا در نهایت بتوانید بهترین بهره برداری از فضا را داشته و تمامی مولفه های لازم را در یک طراحی فضای سبز باغ آرایی و محوطه سازی به کار ببندید.



[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]