بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل (3 تا از بهترین ها)

يکشنبه 19 تير 1401
15:26
محمد


22 روز پیش - خواندن 5 دقیقه

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، جزوی لایفنک از زندگی همه ماست. به خصوص در میان خانوم‌ها، لوازم آرایشی بدون شک، اهمیتی ویژه دارد. غریبه که در جمع‌مان نیست! هر چقدر هم که بگویید نه، باز هم در باطن، همه به استفاده از این محصولات، تمایل دارند! ما لوازم آرایشی را صرفا برای این استفاده نمی‌کنیم که زیبا شویم؛ برای این استفاده می‌کنیم که حال بهتری داشته باشیم و حس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم.

اما مسئله‌ای که همیشه در این میان وجود داشته و خواهد داشت، این است که لوازم آرایشی را از کجا بخریم؟ کدام فروشگاه لوازم آرایشی اصل می‌فروشد؟ کدام فروشگاه قیمت مناسب‌تری دارد و اصلا کدام فروشگاه، هر دوی این‌ها را با هم ارائه می‌کند؟ این سوالات شاید بزرگترین معضل، به هنگام خرید لوازم آرایش باشند. برای همین، در این مقاله کوتاه ما بر آن شدیم که بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل را به شما معرفی کنیم...

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل

شماره یک: فروشگاه گاندی شاپ

به عنوان اولین عضو این فهرست، می‌خواهیم به سراغ فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ برویم. فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ، هرچند که شاید از جمله جدیدترین آنلاین‌شاپ‌های موجود به شمار رود، اما با این حال، در همین مدت کوتاهی که شروع به کار کرده، حسابی سر زبان‌ها افتاده است. استقبالی که از گاندی شاپ شد را برای هیچ فروشگاه دیگری نمی‌توان تصور کرد. به همین دلیل است که ما آن را در رتبه اول آوردیم.

گاندی شاپ، زیر نظر خانوم میترا باباخانی فعالیت می‌کند. ایشان مشاور و مدرس پوست و مو و زیبایی هستند و در این زمینه، مدارک معتبر بین‌المللی دارند. این موضوع باعث می‌شود که بتوان با خیال راحت‌تری به گاندی شاپ اعتماد کرد. اما گاندی شاپ، با بقیه فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایش، دو تفاوت عمده دارد که در ادامه ذکر خواهیم کرد.

اول از همه، پیج اینستاگرام گاندی شاپ است. این پیج نه فقط برای خرید و سفارش محصولات است؛ بلکه در آن می‌توانید آموزش‌های بسیار خوبی را برای سلامت پوست خود نیز پیدا کنید. به علاوه، می‌توانید برای انتخاب محصولات مورد نظر خود، از طریق همین پیج، با مشاوران مجرب و کارکشته گاندی شاپ نیز، مشورت کنید.

و دوم، فروشگاه حضوری گاندی شاپ است. جالب است بدانید که گاندی شاپ، در بندرعباس دارای یک فروشگاه حضوری نیز هست؛ اگر روزی قسمت شد و مسیرتان به این مقدص گردشگری زیبا خورد، می‌توانید سری هم به فروشگاه حضوری گاندی شاپ بزنید. گفتنی است که در فروشگاه حضوری، قیمت محصولات حتی از وبسایت نیز به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. به همین دلیل، حسابی از خرید خود سود خواهید کرد.

در نهایت، باید حتما به این موضوع نیز اشاره کرد که گاندی شاپ، تمام محصولات خود را با ضمانت 100 درصدی اصل بودن، به فروش می‌رساند. پس بدون شک، این آنلاین شاپ را می‌توان از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصل دانست.

فروشگاه گاندی شاپ

شماره دو: فروشگاه خانومی

دومین رتبه فهرست بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایش اصل، به فروشگاه خانومی تعلق می‌گیرد. هرچند که در فهرست ما رتبه دوم را به خودش اختصاص داده، اما خانومی، اولین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش در ایران، به حساب می‌آید. فروشگاه خانومی، مرجع تخصصی خرید لوازم آرایش است؛ هر چیزی را که بخواهید، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد، می‌توانید در این آنلاین شاپ، پیدا کنید.

اما صبر کنید، محصولات خانومی، تنها به لوازم آرایش اصل محدود نمی‌شود! در فروشگاه خانومی، شما نه فقط می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید، بلکه می‌توانید طیف وسیعی از محصولات مراقبتی پوست را هم شاهد باشید؛ آن هم نه فقط برای پوست، که برای مو و بدن نیز محصولات فراوانی وجود دارد. حتی گذشته از آن، می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف مخصوص مادر و کودک یا آقایان، هر نیازی که دارید را برطرف نمایید. بماند که عطر و ادکلن و اکسسوری و لوازم برقی نیز در این وبسایت، پیدا می‌شود.

به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصل، وبسایت خانومی شاید از همه رقبایش کامل‌تر و جامع‌تر باشد. در این وبسایت، محصولاتی از 250 برند و حتی بیشتر به فروش می‌رسد. به همین دلیل، بدون شک برای خرید هر چیزی که به آن نیاز دارید، حسابی دستتان باز خواهد بود و حسابی حق انتخاب خواهید داشت. شعار خانومی این است: «زیبا و سرزنده باشید؛ فقط به‌خاطر خودتان!» و این شاید قشنگ‌ترین چیزی باشد که یک فروشگاه لوازم آرایش، می‌تواند به مشتریان خود یاد بدهد.

فروشگاه  خانومی

شماره سه: وبسایت موتن رو

رتبه سوم در فهرست بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل، اختصاص دارد به وبسایت موتن رو. این وبسایت، در سال 97، به عنوان برترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سال انتخاب شد و همین خود نمادی است برای اعتبار و اطمینان این سایت. علاوه بر این تجربه و سابقه مدیران این وبسایت نیز خود دلیل دیگری است برای اینکه موتن رو باید در فهرست ما، جای داشته باشد.

این فروشگاه در سال 95 تاسیس شد و همانطور که گفتیم، دو سال بعد به عنوان بهترین در سطح کشور انتخاب شد. این موضوع نشان می‌دهد که موتن رو، آنقدر کارش خوب و درست بوده که در عرض دو سال، توانسته ره صد ساله را طی کند و به چنین عنوانی دست پیدا کند.

موتن رو، یکی از کامل‌ترین مراجع برای خرید لوازم آرایش اصل است. در موتن رو، شما به صدها برند مختلف رو به رو خواهید بود دستتان برای انتخاب و خرید آنچه که به آن نیاز دارید، حسابی باز خواهد بود. به علاوه، اطمینان خواهید داشت از اینکه تمامی محصولات، با بهترین قیمت و صد البته که با ضمانت اصل بود بودن به دست شما می‌رسند. زیرا که هیچ وبسایتی با این شهرت و کبکبه، ریسک نمی‌کند که محصول تقلبی به دست مشتریان خود بدهد!

 وبسایت موتن رو

ارسال رایگان، تحویل بسیار سریع، قیمت مناسب، اصل بودن کالا‌ها، تنوع بالای محصول، مشاوره تخصصی قبل از خرید و صدها امتیاز دیگر، همگی در کنار هم، وبسایت موتن رو را به یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل، تبدیل کرده است.

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش اصل



[ بازدید : 774 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]