بهترین شرکت آسانسوری در ایران کدام است؟

جمعه 4 شهريور 1401
19:26
محمد


این روزها به دلیل کارایی و اهمیتی که آسانسورها در زندگی روزمره ما دارند، بی شک کیفیت و مدل آن ها نیز اهمیت زیادی پیدا می کند. چرا که شرکت های مختلف آسانسوری در ایران و دنیا نه تنها از آسانسورها به عنوان وسیله ای جهت جابجایی افراد یاد می کنند، بلکه آن را به عنوان کالایی موثر در زیبایی و دکوراسیون ساختمان نیز می شناسند. این فرهنگ ساخت و طراحی بالابرها در دید عموم افراد نیز جا افتاده و مردم نیز سعی می کنند از آسانسورهایی با کیفیت بالا و در عین حال زیبا و خاص بهره ببرند. به همین خاطر امروز شرکت ها و کارخانه های مختلفی نسبت به طراحی و عرضه مدل های با کیفیت و زیبا اقدام می کنند. تا جایی که باعث شده حتی برخی از آسانسورها با عنوان مدل های لوکس و لاکچری نیز شناخته شوند.

با توجه به گسترش این بازار و وجود برخی مدل های بی کیفیت و تقلبی، بسیار مهم است که خدمات و محصولاتی که تهیه می کنید از یک کارخانه معتبر و با کیفیت باشد. به همین خاطر با توجه به آیتم ها و فاکتورهای گوناگونی که جهت معرفی یک آسانسور با کیفیت شناخته می شود، امروز شما را با بهترین کارخانه ها در ایران و در این صنعت بیشتر آشنا می کنیم. تا آسانسور خود را که به عنوان یکی از بخش های کلیدی و مهم ساختمان شناخته می شود، با بهترین شرایط راه اندازی نمایید.

ویژگی های یک کارخانه آسانسوری استاندارد

بر کسی پوشیده نیست که کابین آسانسور را می توان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آسانسور معرفی کرد. جایی که مسافران تمام زمان جابجایی را در آن گذرانده و تمامی المان ها و بخش ها نیز در داخل کابین تعبیه شده است. به همین خاطر این بخش باید هم از لحاظ کیفیت، عدم لرزش و تکان خوردن، حرکت نرم و روان، زیبایی، نورپردازی ایده آل، پنل های شستی با کیفیت و کاربردی، تهویه مناسب و... کامل باشد. در واقع کابین ها عاملی تعیین کننده در رضایت مسافران در زمان استفاده از آسانسورها می باشند. به همین دلیل نیز یکی از شاخصه های اصلی یک کارخانه با کیفیت، توانایی ارائه مدل ها و انواع کابین های با کیفیت و مناسب می باشد. اینکه با شناخت از نیازها، آشنایی با اصول طراحی، استانداردهای لازم الاجرا، نیازهای افراد و سایر عوامل، بتوان یک کابین کاربردی در عین حال زیبا طراحی و تولید کرد.

همیشه در وسایل و سیستم های مختلف، هماهنگی بین اجزا بسیار مهم است. به همین خاطر برای حرکت ایمن و صحیح کابین ها نیز، سایر بخش ها و قطعات مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند. شناخت جامع بخش ها و سیستم های حرکتی نیز در انتخاب و راه اندازی آسانسور نقش ویژه ای دارد. جایی که تنها کافی است یکی از قسمت ها از لحاظ کیفی یا میزان ظرفیت تحمل فشار و نیرو نتواند پاسخگوی سایر بخش ها باشد. همین امر کافی است تا آسانسور شما در زمان حرکت دچار اختلال شده و پس از مدت کوتاهی آسانسور از کار افتاده و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا کند. که این امر هزینه ها ی جانبی را نیز افزایش می دهد.

تاثیر مکانیزم های حرکتی بر کیفیت آسانسورها

شاید بسیاری بر این باور باشند که آیا شرکتی که عرضه کننده یک نوع مکانیزم خاص است، کیفیت بهتری دارد یا خبر؟ در واقع به صورت کلی آسانسورها دارای سیستم های کششی و یا هیدرولیکی می باشند. این دو مکانیزم جزو اصلی ترین مدل هایی هستند که امروزه تشکیل دهنده بیشتر آسانسورها در کشور ما هستند. که میزان سرعت و برخی از قسمت ها در مدل های کششی در مقایسه با مدل هیدرولیک متفاوت است. در واقع در ساختمان های بلندتری که نیاز به سرعت بیشتری است، از آسانسورهای کششی و سایر بخش های سریع تر مانند درب آسانسور از وسط بازشو تلسکوپی یا سانترال استفاده می کنند. همچنین در مدل های خانگی و یا ساختمان هایی با تعداد طبقات کم تر نیز از مدل های هیدرولیکی بهره می برند. در واقع استفاده از مکانیزم ها بر اساس نوع کاربری ساختمان و نیاز افراد تعیین می شود. و ارائه هر کی از این نوع مکانیزم ها دلیلی بر برتری یک شرکت به کارخانه دیگر نیست.

توجه به خرید بهترین قطعات جانبی آسانسور

همان طور که اشاره کردیم، بخش های جانبی از جمله مهم ترین قسمت ها در آسانسورها هستند، که شاید به اندازه درب ها و کابین ها قابل رویت نباشند. به همین خاطر نیز کم تر به آن ها توجه شده و حتی گاهی نادیده گرفته می شوند. تا جایی که شاید افراد به اشتباه اقدام به تهیه یک قطعه تقلبی و یا غیر اصل در بازار کنند. که این مورد کافی است تا مانع از افزایش راندمان آسانسور شما شود. در واقع یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بهترین کارخانه آسانسوری در ایران ارائه بهترین و با کیفیت ترین قطعات آسانسورمی باشد. جایی که بتوان با استفاده از مدل های اصلی و استاندارد سبب افزایش کیفیت کلی و حرکتی آنساسور شد. به همین منظور سعی کنید از کارشناس مربوطه تمامی جزئیات و قسمت های موثر را دریافت کرده و با اطمینان خاطر نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

از جمله قطعات وابسته و مهم آسانسورها می توان به سیم های بکسل، براکت، ریل های راهنما، کارفریم ها، سازه، موتور، پنل های شستی، کلاف، کادر وزنه، پایه قلاب سربکسل و پایه موتور اشاره کرد.

آشنایی با بهترین شرکت عرضه کننده آسانسور در کشور

همان طور که اشاره کردیم، ویژگی های این شرکت آسانسوری به عوامل مختلفی مربوط می شود. که هر کدام از این عوامل، خود تعیین کننده در کیفیت نهایی محصول می باشند. اما با توجه به تمامی شرایط و نکات گفته شده، بی شک می توان کارخانه گروه صنعتی مگا را به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت شرکت های آسانسوری ایران معرفی کرد. چرا که در کنار عضویت در انجمن صنفی قطعات آسانسوری، و همچنین همکاری با شرکت های مطرح و مختلف اروپایی و آسیایی، عضو اتحادیه کشوری صنعت آسانسور نیز می باشد. افتخاراتی که در کنار تولید انبوه انواع کابین در طرح ها و مدل های مختلف توسط متخصصان و مهندسان این شرکت، سهم عمده ای از بازار این صنعت را به خود اختصاص داده است.

گروه صنعتی مگا در کنار تولیدات خود، و ارائه بهترین و با کیفیت ترین قطعات جانبی آسانسور، اقدام به واردات بهترین مکانیزم های درب آسانسور نیز کرده است. جایی که مکانیزم های سلکوم و فرماتور به عنوان بهترین مدل های شناخته شده در جهان، توسط این کارخانه عرضه می شود. تا کیفیت نهایی ارائه شده توسط این شرکت بیش از پیش با کیفیت تر باشند. از همین رو برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این مجموعه می توانید با مراجعه به وبسایت این کارخانه به نشانی megaindustrialgroup.com از خدمات آن دیدن فرمایید.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]