خرید ویپ

پنجشنبه 14 مهر 1401
17:52
محمد

خرید ویپ یک فروشگاه ویپ [یادداشت 1] یک فروشگاه خرده فروشی است که متخصص در فروش محصولات سیگار الکترونیکی است. فروشگاه‌های ویپ آنلاین نیز وجود دارد. اکثر فروشگاه‌های ویپ، محصولات سیگار الکترونیکی را که از شرکت‌های «Big Tobacco» هستند، نمی‌فروشند. در سال 2013، جستجوهای موتورهای جستجوی آنلاین در فروشگاه‌های vape از جستجو در سیگارهای الکترونیکی پیشی گرفت.حدود یک سوم کل فروش محصولات سیگار الکترونیکی در مغازه های ویپ انجام می شود.[32] Big Tobacco معتقد است که بازار مستقل سیگار الکترونیکی تهدیدی برای منافع آنها است.


پاد از 8 آگوست 2016، تحت قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، یک فروشگاه ویپ که مایعات الکترونیکی را مخلوط یا آماده می کند، یا هر نوع سیگار الکترونیکی را می سازد یا تغییر می دهد، به عنوان تولید کننده محصولات تنباکو تنظیم می شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده اذعان کرد که بسیاری از مغازه‌های ویپ‌فروشی از کار خواهند افتاد، اما آنها همچنین اظهار می‌کنند که با وجود هزینه‌های سنگین، بسیاری از آنها باز خواهند ماند. جو بابا، صاحب فروشگاه ویپ در ایالات متحده معتقد است که ممنوعیت استعمال دخانیات عمومی ممکن است چندین فروشگاه ویپ را از کار بیاندازد زیرا تست طعم و مزه ممنوع است. دستورالعمل بازنگری شده محصولات تنباکو اتحادیه اروپا در ماه مه 2016 اجرایی شد که فروش و بازاریابی سیگارهای الکترونیکی را تنظیم می کند. صاحبان مشاغل کوچک نگران این هستند که مقررات باعث شود سیگارهای الکترونیکی برای مصرف کنندگان جذابیت کمتری داشته باشند و این به معنای رکود کسب و کار آنها باشد.


ویپ ارزان نمایشگاه‌های تجاری ویپ دارای مجموعه‌ای از فروشندگان محصولات، سمینارها، تعاملات اجتماعی با سایر ویپرها، مهمانی‌ها، هدایا، مسابقات بخارپز و سایر فعالیت‌ها هستند. شرکت در نمایش های Vape رایگان است یا هزینه ورودی آن بین 10 تا 25 دلار است. در سال 2014، مسابقات ویپینگ در نمایشگاه های تجاری ویپ مانند "تعقیب ابری" نادر بود.تا سال 2015، نزدیک به 50 درصد از سازمان‌های نمایشگاه تجاری ویپینگ، مسابقاتی مانند تعقیب ابری را تبلیغ کردند. نمایشگاه های تجاری Vape در محبوبیت و منظم بودن در حال افزایش است. صاحبان فروشگاه های ویپ، نمایندگان، توزیع کنندگان و اواپرها در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند.


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]