معرفی بهترین قرص های لاغری گیاهی خارجی

جمعه 10 مرداد 1399
14:32
محمد

قصد داریم در این مطلب به معرفی 6 مورد از بهترین قرص های لاغری خارجی با ترکیبات کاملا گیاهی بپردازیم. تمامی این قرص ها از معروف ترین قرص های لاغری موجود در ایران هستند . در فروشگاه خانه لاغری (Slimhouse) قابلیت خرید اینترنتی را دارا می باشند.

قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد.بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

مصرف دو لیوان آب قبل از ناهار و شام جهت تاثیرگذاری مطلوب قرص لاغری گلوریا توصیه می شود. همچنین در دوره مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید از مولتی ویتامین روزانه جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

· کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی

· کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

· کاهش کلسترول خون

· کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

· بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ یکی از قدرتمندترین قرص های لاغری گیاهی موجود در بازار ایران است. این قرص لاغری محصول شرکت MSH آلمان و دارای ۳۰ عدد کپسول لاغری گیاهی می باشد.

خواص قرص لاغری جی سی

·کاهش اشتها

·چربی سوزی

·افزایش متابولیسم بدن

·کاهش توده چربی در ناحیه شکم و پهلو

·حفظ زیبایی و طراوت صورت

قرص لاغری جی سی بایستی در کنار ورزش استفاده شود؟

خیر قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژیم غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

موارد منع مصرف قرص لاغری جی سی چیست؟

·خانم های باردار و شیرده مجاز به استفاده از این قرص لاغری نمی باشند.

·افراد با سنین زیر ۱۸ و بالای ۵۰ سال نباید از قرص لاغری جی سی استفاده کنند.

·افراد با نارسایی کبد و کلیه مجاز به استفاده از این قرص لاغری نیستند.

·بیماران مبتلا به فشار خون خیلی بالا یا خیلی پایین مجاز به مصرف قرص لاغری جی سی نیستند.

·بیماری های قلبی نباید از قرص لاغری جی سی استفاده کنند.

قرص لاغری ایزی اسلیم

قرص لاغری ایزی اسلیم محصول کشور اسپانیا یک فرآورده مخصوص کاهش وزن است که از طریق کاهش شدید اشتها و چربی سوزی منجر به لاغر شدن سریع فرد مصرف کننده و کاهش سایز قابل توجه در طول دوره مصرف می شود. کاهش اشتهای ایجاد شده توسط کپسول لاغری ایزی اسلیم منجر به اجبار بدن به مصرف از چربی های اضافی می شود و به این ترتیب به سالم ترین روش ممکن موجب کاهش وزن و لاغری می گردد. کپسول لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث میشود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

ویژگی های قرص لاغری ایزی اسلیم

· کاهش سایز در تمامی نقاط بدن

· کاهش اشتهای قوی

· جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی

· چربی سوزی قوی

· کاهش دهنده نفخ و ورم معده

· خون ساز

· بدون نیاز به رژیم و ورزش

· میزان تاثیر پذیری و کاهش وزن بین ۵ تا ۱۳ کیلو در ماه

· بیشترین تاثیر چربیسوزی در نواحی شکم و پلو و ران

·دارنده استاندارد کیفیت،TVV،GMP از اروپا

·کاهش وزن ۷ تا ۱۰ کیلو در هر دوره

قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص لاغری آلفا اسلیم (Alpha Slim ) محصول شرکت Ader science آمریکا یکی از قوی ترین قرص های لاغری موجود در ایران می باشد. این قرص لاغری با سوزاندن چربی های اضافی بدن، افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن می تواند موجب کاهش وزن سریع افراد دارای اضافه وزن بالا و یا افرادی که دچار استپ وزنی هستند، شود. این محصول دارای ۵۰ عدد کپسول ۲۵۰ میلی گرمی می باشد و به صورت پلمپ شده عرضه می گردد.

ویژگی های قرص لاغری آلفا اسلیم

·کاهش اشتها

·چربی سوزی قوی

·افزایش سطح انرژی

·تعدیل متابولیسم و سوخت و ساز

·مکانیسم اثر قرص آلفا اسلیم

اثر لیپولیتیک کافئین و دیگر ترکیبات بدست آمده از قهوه بخوبی مورد مطالعه قرار گرفته و شناخته شده اند. قرص لاغری آلفا اسلیم با بهره گیری از اثرات کافئین بر روی گیرنده های آدنوزین موجب افزایش انرزی و بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

همینطور که شما مشغول انجام فعالیت های روزانه خود هستید مغز شما آهسته آهسته ماده ای شیمیایی آزاد می کند که با نام آدنوزین شناخته می شود. این ماده به گیرنده های مخصوص خود در مغز چسبیده و سبب بروز احساس خستگی، خواب آلودگی و در نهایت فرو رفتن شما در خواب عمیق می گردد. گیرنده های آدنوزین تفاوت بین این ماده شیمیایی و کافئین را از یکدیگر تشخیص نمی دهند. بنابراین اگر کافئین در گردش خون شما موجود باشد مانع چسبیدن آدنوزین به گیرنده ها می گردد.

رفته رفته با توجه به عدم اتصال آدنوزین به گیرنده ها، مغز به جای آهسته شدن فرآینده ها تحت تاثیر کافئین متصل شده قرار گرفته و سرعت پردازش افزایش مییابد. نتیجتا میزان بمباران مغزی افزایش یافته و توسط غده هیپوفیز این تغییرات ثبت می گردد. این تغییرات توسط هیپوفیز پرانرژی و سرحال بودن تلقی می گردد پس بنابر این پیام هایی به فوق کلیه ارسال گشته و سبب افزایش ترشح آدرنالین می گردد. زمانی که آدرنالین افزایش می یابد سبب بروز زنجیره فعل و انفعالاتی به نام ستیز و گریز در بدن می گردد.

تاثیرات افزایش سطح هورمون آدرنالین عبارتند از:

·افزایش جریان خون عضلات

·افزایش ضربان قلب

·افزایش فشار خون

·رهایی قند از کبد برای در دسترس قرار گرفتن انرژی

تمام این تغییرات می تواند سبب افزایش بهره وری جسمی و مغزی گردد و همگی در نتیجه مصرف کافئین می باشند.

گزانتین موجود در قرص لاغری آلفا اسلیم فعالیت های فسفودیاستراز را مهار می کند و از جذب سلول های چربی زاید و اضافه ای که مورد نیاز بدن نیست، جلوگیری می نماید. ترکیب این دو عمل موجب افزایش چربی سوزی، افزایش متابولیسم و عدم جذب چربی در بدن می شود و نهایتا به کاهش وزن و لاغری فرد استفاده کننده منجر می گردد.

قرص لاغری بلوبری

طبق آمار نزدیک به ۳۰ میلیون نفر در ایران مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستند. اضافه وزن علاوه بر به وجود آوردن انواع بیماری های قلبی و عروقی، مفصلی و کبدی، می تواند موجب کاهش اعتماد بنفس فرد شود و زندگی اجتماعی او را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابرین لازم است جهت حل مشکل اضافه وزن روشی مناسب در پیش گرفته شود. یکی از روش های کاهش وزن، استفاده از قرص های لاغری با منشا گیاهی است تا علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، فرد دچار عوارض مصرف قرص های شیمیایی نشود.

بلوبری یک میوه چربی سوز طبیعی به حساب می آید که معمولا جهت کاهش وزن و لاغری مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد. بلوبری Blueberry با نام زغال اخته آبی نیز شناخته می شود. بلوبری میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی ار آن استفاده می کنند. قرص لاغری بلوبری (کپسول لاغری بلوبری) از این میوه ساخته شده است و می تواند با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. از ویژگی هال کپسول لاغری بلوبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· قرص لاغری بلوبری یکی از قوی ترین محصولات لاغری و چربی سوز با کاهش وزن بالا می باشد.

· کپسول لاغری بلوبری ساخت کشور برزیل است.

· هر بسته از این محصول، حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم است.

· بلوبری برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید است

· بلوبری به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و فلاونواید ها مانع از مشکلات مغزی نظیر از دست دادن حافظه می شود.

· آنتی اکسیدان های موجود در میوه بلوبری باعث نرمی پوست می شود.

· انتوسیانین موجود در بلوبری که به آن رنگ آبی مات می دهد به رادیکال های آزاد (عامل سرطان) حمله کرده و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.

· کپسول بلوبری قادر است وزن افرادی که به علت های مختلف دچار استپ وزنی شده اند را کاهش دهد.

· کپسول لاغری بلوبری موجب کاهش کلسترول و ارتقا سطح گلوکز خون می شود.

·آنتی اکسیدان موجود در بلوبری Blueberry روش ذخیره بدن و پردازش قند را تغییر می دهد.

·بلوبری خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

·قرص بلوبری Blueberry حاوی هیچگونه ترکیبات آمفتامین نمی باشد و دارای ترکیبات کاملا گیاهی است.

قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پاپایا یکی از جدیدترین قرص های لاغری عرضه شده در بازار است. این محصول ساخت کشور فیلیپین است و با استفاده از عصاره میوه پاپایا قادر است منجر به کنترل وزن برای زنان و مردان، افزایش متابولیسم و بهبود سلامتی عمومی بدن گردد. این میوه دارای کالری کم و فیبر بالایی است؛ از این رو، اشتها را کاهش می دهد و با کاهش میزان غذای مصرفی به کاهش وزن کمک می کند.

کپسول لاغری پاپایا در بسته بندی های ۳۰ عددی عرضه می شود.

پاپایا چیست؟

پاپایا یکی از میوه های گرمسیری است که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و مکزیک است و در هند، آفریقای جنوبی، سریلانکا و فیلیپین نیز کشت می شود. پاپایا در یزد در ایران نیز کاشته شده است و در این کشور به عنوان میوه وارداتی نیز به فروش می رسد. پاپایا که نام علمی آن Carica papaya است، یکی از گونه های خانوادهCaricaceae است. این گیاه مانند سایر درختان این خانواده دارای ساقه گوشتی بلند و میوه ای گلابی مانند آن است که در انتهای این ساقه یا تنه به آن متصل است. این میوه همچنین به Papaw یا Papita یا Carica معروف است. در ادامه در مورد مزایا و مشخصات پاپایا بیشتر صحبت خواهیم کرد.


[ بازدید : 339 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]