کسب سلامتی ارزان و طبیعی با استفاده از دمنوشهای گیاهی

دوشنبه 13 بهمن 1399
14:50
محمد

همانطور که میدانید امروزه با افزایش نرخ ارز هزینه های تمامی محصولات و خدمات در کشور سر به فلک کشیده است. خدمات درمانی و داروها نیز از این بازی مستثنی نبوده اند. همچنین بیمه ها نیز همچون گذشته قادر به پوشش دهی هزینه های بیمه شدگان نیستند. از طرفی داروهای وارداتی نیز با کسری شدید در بازار مواجه شده اند و بیماران را دچار مشکلات عدیده جهت تامین داروی مورد نیازشان کرده اند.

در این شرایط بسیاری از مردم به فکر درمان های سنتی و طبیعی افتاده اند. از آنجا که عدو شود سبب خیر ، تحریم ها و افزایش نرخ ارز باعث آشتی دوباره بسیاری از مردم با طب سنتی و استفاده از درمان های طبیعی شده است. بسیاری از این درمان ها در طب سنتی نه تنها موثرتر از درمان های شیمیایی بوده اند بلکه هزینه های بسیار کمتری را نیز در پی داشته اند.

دمنوش ها؛ ابزارهای قوی و ارزان برای کسب سلامتی

در طب سنتی از ابزارهای مختلفی برای رساندن ماده موثره مورد نیاز برای رفع عارضه در بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این ابزارهای قوی ، دمنوش های گیاهی است. این دمنوش ها سالهاست در بازار ایران و با کیفیت های بسیار متفاوت وجود داشته اند.

اما هم اکنون شرکت بزرگ نیوشا اقدام به جمع آوری با کیفیت ترین گیاهان دارویی از اقصی نقاط دنیا نموده است. این گیاهان دارویی در شرکت نیوشا فراوری شده و به شکل بسته بندی های جذاب وارد بازار می شوند.

آیا دمنوش های نیوشا مجوز دارند؟

تمامی محصولات شرکت نیوشا دارای پروانه بهداشتی ساخت از اداره غذا و دارو می باشند که روی بسته بندی درج شده است . همچین نماد سیب سلامت و علامت استاندارد نیز از جمله نمادهای اخذ شده این محصولات می باشند.

محصولات شرکت نیوشا تماماً به اقصی نقاط دنیا صادر می شوند و دارای گواهینامه های بین المللیHACCP و ISO22000 می باشند.

انواع دمنوش های نیوشا :

شرکت نیوشا محصولات خود را در چند دسته بندی جای می دهد.

دمنوش های خالص نیوشا :

برخی از محصولات شرکت شامل گیاه دارویی خالص می باشد. از جمله این محصولات می توان به دمنوش بابونه نیوشا، دمنوش کاسنی نیوشا، دمنوش زیره نیوشا، دمنوش اسطوخودوس نیوشا، دمنوش گل گاوزبان نیوشا، دمنوش به لیمو نیوشا، دمنوش نعناع فلفلی نیوشا، دمنوش به نیوشا، دمنوش فلفل کوهی نیوشا و دمنوش شکوفه های ُآلوئه ورا نیوشا اشاره کرد.

دمنوش های ترکیبی نیوشا :

گروه دیگری از محصولات نیوشا شامل ترکیبی از چندین گیاه دارویی است که هر کدام به منظوری خاص و مطابق با نسخه های طب سنتی تولید می شوند. از جمله این محصولات می توان به دمنوش خار مریم، شاطره و کاسنی نیوشا (جهت رفع چربی کبد)، دمنوش حس خوب زندگی نیوشا (جهت رفع مشکلات گوارشی)، دمنوش راز سلامتی نیوشا (جهت تنظیم هورمون های زنانه)، دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا (جهت بهبود جریان خون)، دمنوش گل گاوزبان، سنبل طیب، به لیمو و بابونه نیوشا(جهت اعصاب)، دمنوش معجون رویایی نیوشا (جهت بهبود مشکلات خونی)، دمنوش گزنه، گشنیز و شنبلیله نیوشا (جهت تنظیم قند خون) اشاره کرد.

دمنوش های ترکیبی با چای سبز شرکت نیوشا :

برخی از محصولات نیوشا ترکیبی از گیاهان دارویی به همراه چای سبز هستند. از جمله این محصولات می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا ، چای سبز و گزنه و برگ زیتون نیوشا ، چای سبز و به لیمو نیوشا ، چای سبز و بهار نارنج نیوشا ، چای سبز و جینسینگ نیوشا ، چای سبز و آلوئه ورا نیوشا ، چای سبز و زوفا نیوشا ، چای سبز و لیمو نیوشا، چای سبز و سیب ترش نیوشا ، چای سبز و رزماری و گل محمدی نیوشا

دمنوش های ترکیبی با چای سیاه شرکت نیوشا :

این گروه از محصولات نیز مشتریان بسیار زیادی دارند. چراکه افراد زیادی از این گروه محصول برای نوشیدنی پذیرایی یا پک پذیرایی دمنوش نیز استفاده می کنند. از جمله محصولاتی که در این دسته بندی جای می گیرند می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سیاه و زعفران نیوشا، چای سیاه و وانیل نیوشا، چای سیاه و پرتقال نیوشا ، چای سیاه و بادرنجبویه نیوشا، چای سیاه و آلبالو نیوشا، چای سیاه و توت فرنگی نیوشا، چای سیاه و بهار نارنج نیوشا ، چای سیاه و نعناع نیوشا، چای سیاه و زنجبیل نیوشا، چای سیاه و هل نیوشا ، چای سیاه و دارچین نیوشا ، چای سیاه و تمشک آبی نیوشا (چای بلوبری نیوشا )، چای سیاه و کرن بری نیوشا ، چای سیاه و دارجیلینگ نیوشا ، چای ماسالا نیوشا و چای سیاه عطری نیوشا نام برد.

چای های خالص نیوشا :

گروه دیگر محصولات نیوشا شامل چای های خالص هستند . محصولات زیر در این دسته بندی جای دارند:

چای سبز خالص نیوشا ، چای اصیل ایرانی نیوشا ، چای قلمی نیوشا ، چای سی تی سی نیوشا

انواع کافی میکس و هات چاکلت نیوشا :

شرکت نیوشا برای علاقه مندان به کافی میکس و هات چاکلت نیز محصولات ویژه ای دارد. از جمله این محصولات می توان به هات چاکلت دارک نیوشا ، هات چاکلت کلاسیک نیوشا ، کافی میکس بدون شکر نیوشا (کافی میکس رژیمی نیوشا) ، کافی میکس خامه ای نیوشا و کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا نام برد.

انواع پک های سلامتی نیوشا :

برای رفع برخی عارضه های بیماری می توان دمنوش های نیوشا را می توان بصورت برنامه ریزی شده مصرف کرد که به این مدل از دمنوش ها پک های سلامت نیوشا گفته می شود. این پک ها را صرفاً نمایندگان فروش آموزش دیده شرکت نیوشا می توانند به مراجعه کنندگان پیشنهاد دهند.دمنوش هایی که در این پک ها استفاده می شوند بصورت ثابت و مشخص نیستند و بستگی به نظر مشاور و وضعیت جسمانی مراجعه کننده دارد. به همین دلیل نیز ممکن است با قیمت هایی متفاوتی از پک ها مواجه شده باشید.

از جمله پک های سلامتی با دمنوش نیوشا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پک دمنوش لاغری نیوشا ، پک دمنوش چاقی نیوشا ، پک دمنوش کبد چرب نیوشا ، پک دمنوش اعصاب نیوشا ، پک دمنوش پوست نیوشا ، پک دمنوش گوارش نیوشا ، پک شیردهی نیوشا ، پک بدنسازان نیوشا ، پک دمنوش تقویت جنسی نیوشا ، پک سودا زدای نیوشا ، پک صفرا زدای نیوشا ، پک دمنوش میگرن نیوشا و...

نحوه مشاوره و خرید انواع محصولات و پک های سلامتی نیوشا :

برای مشاوره و خرید انواع محصولات نیوشا میبایست به نمایندگان فروش مستقل این شرکت مراجعه فرمایید. از جمله نمایندگان فروش با سابقه و پرفروش شرکت نیوشا ، تیم سلامت تی 24 است که از سال 2016 کار خود را با شرکت نیوشا آغاز نمود و تاکنون توانسته است به هزاران مراجعه کننده کمک کند تا سلامتی خود را بازیابند.

برای استفاده از تخصص مشاوران تیم سلامت تی 24 کافیست با شماره 09920801015 تماس حاصل فرمایید تا اپراتور شما را راهنمایی نماید.


[ بازدید : 305 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]