راهنمای خرید کاپشن و پالتو

چهارشنبه 5 آبان 1400
15:44
محمد



با فرا رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا، نیاز به خرید لباس گرم احساس می شود. یک لباس گرم مناسب مانند کاپشن چرم بهترین همراه شما در زمستان سرد است. کاپشن یک نوع کت زمستانی برای گرم نگه داشتن بالاتنه است که معمولا کلاه دارد و سبب گرم نگه داشتن سر می شود. این نوع پوشش در گذشته بیشتر از جنس چرم بود و امروزه از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون هم تولید می شود. در خرید کاپشن دقت کنید و جنسی را انتخاب کنید که ارزش پولی را که برایش می پردازید داشته باشد. مطمئن باشید با خرید یک کاپشن مناسب تا چند سال هزینه ای برای لباس زمستانی نخواهید کرد. در این بخش از مقاله وبسایت ست من نکاتی که برای خرید کاپشن باید در نظر داشته باشید را بررسی می کنیم.

معرفی انواع کاپشن برای خرید بهتر

لباس مردانه که باید شما را گرم نگه دارد و از شما در برابر سرما، باد، باران و برف محافظت کند. اگر هنگام خرید دقت نکنید و کاپشنی تهیه نمایید که فاقد این ویژگی باشد و کارایی و گرمای لازم را نداشته باشند، تنها پولتان را هدر داده اید. بنابراین هنگام خرید کاپشن نکات زیر را در نظر بگیرید:

C:\Users\mahdi\Desktop\عایق-کاپشن.jpg

کاپشن های عایق پشمی یا کاپشن های پُفی دارای لایه داخلی پر است و بسیار گرم و نرم می باشد. این نوع کاپشن، یک عایق فوق العاده برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرماست و برای کسانی که در مناطق بسیار سرد زندگی می کنند، مناسب است.

ژیله ها (کاپشن های سبک و بدون آستین) که به نسبت کم تری از پشم گوسفند و دیگر جانوران در تولید آن استفاده شده و بسیار سبک تر است و در این لباس به دلیل آستین نداشتن شما تحرک و آزادی عمل بیشتری دارید. وزن کم، ضخامت پایین و راحتی آن، از دلایل محبوبیت ژیله هاست.

نکاتی برای خرید کاپشن مناسب

کاپشن های ضد آب که برای محافظت بدن از خیس شدن در برابر باران شدید تولید می شود. برخی از آنها تا کمر و به اصطلاح به صورت کت و برخی دیگر تا زانو و بلند تولید می شود و بهترین فصول سال برای پوشیدن آنها، فصل بهار و پاییز است. پالتو مردانه های چندلایه (چند کاره) از دو لایه متصل به هم تشکیل شده است. این کاپشن قابلیت جداسازی دارد و میتوان آن را به صورت جداگانه هم پوشید.

به عایق کاپشن دقت کنید:

عایق کاپشن شما را در روزهای سرد گرم نگه می دارد پس زمان خرید کاپشن حتماً دقت کنید که بین آستر و پارچه عایقی از جنس پشم، پشم شیشه یا کرک باشد.

به کیفیت پارچه و دوخت توجه کنید:

کیفیت پارچه کاپشن باید طوری باشد که با آویزان کردن مشکلی برای کاپشن شما پیش نیاید. اگر می خواهید بدانید کیفیت کاپشن چقدر خوب است، نگاهی به درزهای دوخته شده و همچنین نوع درزهای کاپشن مورد نظر خود بیندازید.

منبع



[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]